Jan Erik Engan Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Buskas Bildet er fjernet. Beskrivelse: Selv en enkelt kvist,kan gjøre seg,men litt hell.Bakgrunnen er Drammenselva;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Så fin sirkel av himmelspeil du har fått med. Litt mer enn buskas det her Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Så fin sirkel av himmelspeil du har fått med. Litt mer enn buskas det her Takker.Satt å lekte litt i cs6 med dette,så hva jeg gjorde vet jeg neimen ikke.Egentlig ett bilde jeg ikke ville trodd kunne brukes til noe;) Endret 7. juli 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Vakkert med en meget fin lyssetting i bilde sammen med en topp komp. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Synes du har klart å få til noe bra ut av en enkel kvist med Salix, det er faktisk ikke så enkelt å få til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg