Woman Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Hei Jeg trenger en ny PC. Den skal brukes til studier. Type skriveprogram, ta notater under forelesninger, levere oppgaver, høre litt på musikk, chatte på Facebook og søke på nettet. Ikke noe mer avansert enn det egentlig. Mine krav er 1) At det er en PC. Ønsker ikke Mac (forstår meg ikke på det). 2) At den er rimelig lett å bære med seg, ergo er vekt viktig. 3) At lommeboka liker den også. Trenger ikke noe dyre greier, tror jeg? 4) Den må også ha god batteritid, det er veldig viktig! Ja, og den må ha Windows... Ubuntu og det der forstår jeg meg ikke på. Hadde vært fint om den var rimelig stillegående også, men det er vel de fleste nye PC-er, eller? (Kjipt å være den ene jævelungen på lesesalen med den mest bråkete PC-en). Jeg håper dere kan hjelpe meg!! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 ASUS Eee PC 1225B AMD E-450 Sort 11,6" HD-LED 4GB 320GB HD6320 USB3. W7HP Selv har jeg en ganske lik en selv, som har har byttet harddisk til SSD, det var ikke så enkelt og man mister garantien. Men det er harddisken som støyer mest her. Det er godt mulig AMD E2-Series E2-1800 vil dukke opp snart men den er kun 50 hz raskere. Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 ASUS Eee PC 1225B AMD E-450 Sort 11,6" HD-LED 4GB 320GB HD6320 USB3. W7HP Denne kan du i tilfelle spare et par hundrelapper på å kjøpe her : http://cdon.no/elektronikk/asus_1225b_11.6_amd_e-450_hd6320_4gb_320gb_w7hp_silver-17378763?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt_no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå