Anzure Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Jeg sitter fast i en ploblem her. Får en melding på forsiden når jeg er innlogget hos Adsense. Når jeg sjekker hvorfor står det noe om en PIN-kode jeg skulle få på epost hvis jeg husker riktig. Den har jeg aldri fått. Jeg vet ikke hvorfor jeg får PIN-koden, kan noen hjelpe? Endret 6. juli 2012 av waremanu Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Bare av nysgjerrighet, hva tjener du 500kr i måneden på? hvilke sider Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 Bare av nysgjerrighet, hva tjener du 500kr i måneden på? hvilke sider BuildNorge.no Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 jeg bumper igjen.. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hva med å ta kontakt med Google.... ? Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Hva med å ta kontakt med Google.... ? Gjorde det men fikk ikke svar. Men har funnet ut av det nå tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå