Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ISDN går ikke med XP?

Anbefalte innlegg

hallo!

etter at jeg kjøpte xp, har ikke isdn fungert så bra... i spill som ( SPESIELT ) Counter-Strike har jeg noe som heter CHOKE, og jeg lagger som bare det!!! dette skjedde ikke før med windows ME. når jeg har spilt litt, får jeg veldig høy latency, opptil 300-1000 !! pluss at når pingen blir for høy, blir skjermen blå og d kommer en beskjed om" fysisk skade...................... start i sikkermodus......" får ikke lest noe av det, for datamaskinen restarter seg 1 sec etter at beskjeden kommer. det er ikke en sånn besked der det står " press any key to continue ".... skjønner ikke bæret... er xp konfigurert til noe annet enn isdn? hvor kan man stille på det?

HJÆÆLP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hallo!

etter at jeg kjøpte xp, har ikke isdn fungert så bra... i spill som ( SPESIELT ) Counter-Strike har jeg noe som heter CHOKE, og jeg lagger som bare det!!! dette skjedde ikke før med windows ME. når jeg har spilt litt, får jeg veldig høy latency, opptil 300-1000 !! pluss at når pingen blir for høy, blir skjermen blå og d kommer en beskjed om" fysisk skade...................... start i sikkermodus......"

Sjekk om det finnes nyere drivere til ditt ISDN-kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...