ancalagon Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 hallo! etter at jeg kjøpte xp, har ikke isdn fungert så bra... i spill som ( SPESIELT ) Counter-Strike har jeg noe som heter CHOKE, og jeg lagger som bare det!!! dette skjedde ikke før med windows ME. når jeg har spilt litt, får jeg veldig høy latency, opptil 300-1000 !! pluss at når pingen blir for høy, blir skjermen blå og d kommer en beskjed om" fysisk skade...................... start i sikkermodus......" får ikke lest noe av det, for datamaskinen restarter seg 1 sec etter at beskjeden kommer. det er ikke en sånn besked der det står " press any key to continue ".... skjønner ikke bæret... er xp konfigurert til noe annet enn isdn? hvor kan man stille på det? HJÆÆLP Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 hallo! etter at jeg kjøpte xp, har ikke isdn fungert så bra... i spill som ( SPESIELT ) Counter-Strike har jeg noe som heter CHOKE, og jeg lagger som bare det!!! dette skjedde ikke før med windows ME. når jeg har spilt litt, får jeg veldig høy latency, opptil 300-1000 !! pluss at når pingen blir for høy, blir skjermen blå og d kommer en beskjed om" fysisk skade...................... start i sikkermodus......" Sjekk om det finnes nyere drivere til ditt ISDN-kort. Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Høres mer ut som at systemet er ustabilt eller at det er noe gærli med hardware eller bios-innstillinger enn windows XP. Hadde du samme PC med ME? Lenke til kommentar
ancalagon Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 ja akkurat samme pc.... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 ja akkurat samme pc.... Har du sjekket om du har nyeste BIOS? Lenke til kommentar
Magne_ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 vil det egentlig ha noe spesielt å si om BIOS-en ikke er så ny? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 vil det egentlig ha noe spesielt å si om BIOS-en ikke er så ny? XP kan oppføre seg rart med ikkekompatiible BIOS-er. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Til meg fungerer XP bedre enn win9x. Det som kan utgjøre enn forskjell er hvilken nettleverandør jeg bruker ved oppkobling. Jeg har alltid hatt problemer med Netcom ved spilling (dårligere latency)... Lenke til kommentar
ancalagon Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 plz et SVAR takk! jeg bruker tele 2 isdn ! ikke begynn å klrangle som folk pleier å gjøre!!! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 plz et SVAR takk! jeg bruker tele 2 isdn ! ikke begynn å klrangle som folk pleier å gjøre!!! Hvilket ISDN-kort er det? Har du sjekket driveren til kortett? Lenke til kommentar
ancalagon Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 nei, men det som er så teit er at dette er kun med cs det gjerlder ! i spill som warcraft og slikt går d helt fint! Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 hørte et sted at xp/eicon diva ikke liker hyper treading så sjekk det er enable i bios. er det enable i bios så deaktiver det. kan ikke garantere noe som helst. men det er verd et forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå