Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsker meg bare i asiatiske jenter

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 21 med ikke alt for mange forhold bak meg, men det er mye selvskyld i. Jeg er gjennomsnittlig pen, og har ikke alt for mange kvinnelige venner. De siste 3 årene har jeg slitt med at jeg kun faller for asiatiske jenter, noe som er en ganske så dum ting da jeg føler meg klar for et forhold.

Det er ikke det at jeg ikke finner norske jenter attraktive. Jeg har både klint og gjort skittnere ting med norske jenter, men jeg forelsker meg bare ikke i dem. Jeg føler meg nesten litt stalkeraktig da jeg kan se pene asiatiske jenter på bussen/gå forbi dem på gaten, for å så forestille livet sammen :S

Er dette normalt i min alder å være "kresen" på hvor jenter er fra? Vil denne fasen gå over, da det ikke er overflod av asiatiske jenter i Bergen, hvartfall ikke i de miljøene jeg henger. Jeg vil ikke bare treffe en onenightstand av en asiatisk jente, men heller en litt mer nerdete og trofast pen jente.

Dumt spørsmål, men finnes det noen måte å komme i kontakt med slike jenter, annet enn å lete på byn hver fredagskveld og håpe at hun vil treffe meg dagen etterpå?

:(Anonym poster: efc631c830dea4529f8f23835b7deb81

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Omegle er neppe stedet du finner en partner på, og nei jeg har ikke vurdert å kjøpe thaikone. Jeg er ikke en 42år gammel jomfru og kjøper kone fra thailand fordi det er der de selges.

Det er mest de østlige, japanske og koreanske jentene jeg faller for, men det er ikke alt for mange slike her i landet, bortsett fra løstøser erfaringsmessig Anonym poster: efc631c830dea4529f8f23835b7deb81

• Liker 1
Lenke til kommentar

At jeg vet hvor de bor hjelper ikke mye på hvordan jeg kan treffe dem :(

Gikk på UiB sjølv for 2 år siden men har nå begynt å jobbe, så jeg har ikke så mye unnskyldning for å oppsøke dem. Dessuten tror ikke noen jenter vil verdsette at du er ute etter dem, bare fordi de er utenlandske. Jeg har ikke noen problemer med å skaffe meg en kjæreste, jeg har bare veldig få jeg ønsker å velge mellom, så jeg aner ikke fremgangsmåte for å bli kjent med noen jeg allerede har bestemt meg for at jeg liker :S Anonym poster: efc631c830dea4529f8f23835b7deb81

Lenke til kommentar

(...)De siste 3 årene har jeg slitt med at jeg kun faller for asiatiske jenter, noe som er en ganske så dum ting da jeg føler meg klar for et forhold. (...)

Forstår ikke den linjen der.

Hvorfor kan du ikke gå inn i et forhold med en asiatisk jente?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Dumt spørsmål, men finnes det noen måte å komme i kontakt med slike jenter, annet enn å lete på byn hver fredagskveld og håpe at hun vil treffe meg dagen etterpå?

Forsøk å finne nærmeste Buddhist-menighet/tempel, og start søkingen derfra. Abefales herfra!

:)

Lenke til kommentar

@Leon

Utne kontekst er den nok vanskelig ja. Jeg nevnte også at det er ikke alt for mange asiatiske jenter i mitt nærvær, derfor er det vanskelig.

@Pencilcase

Det er ikke den asiatiske kultur/religion jeg forelsker meg i, det er hovedsakelig utseenet. Norskoppvokste jenter fra asia :)Anonym poster: efc631c830dea4529f8f23835b7deb81

Lenke til kommentar

Personlig har jeg selv en greie for asiatiske og negresser. Det er vel ikke unormalt, det er bare slik du er. Utseendet apellerer til deg. Så om du liker asiatiske damer, så for all del. Gå for en! Så lenge du føler det er det riktige for deg, så trenger du ikke bekymre deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...