Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser faktisk veldig bra ut. Du kan vurdere denne skjermen med IPS-panel som gir bedre bildekvalitet, men den er én tomme mindre ;) Den har også noe lengre responstid, men det vil du etter all sannsynlighet ikke legge merke til. Jeg ville nok også byttet skjermkortet til Asus DCII-versjonen, kun fordi jeg synes disse kortene er fenomenale. Ang. RAM så sparer du en femtilapp på å velge disse brikkene istedet. De kjører også på litt lavere spenning.

SSD og en liten CPU-kjøler kan være kjekt å ha, men det er ikke nødvendig.

Lenke til kommentar

Finnes det billigere eller et annet som er bedre enn det skjermkortet jeg har valgt? Jeg er litt amd fan også. En venn av meg kjøpte for et år siden nvidia 670 Altså gigabyte versjonen av kortet. Han har problemer med det og hadde mye tull med det siden det var fabrikkoverklokket.

Lenke til kommentar

Finnes det billigere eller et annet som er bedre enn det skjermkortet jeg har valgt? Jeg er litt amd fan også. En venn av meg kjøpte for et år siden nvidia 670 Altså gigabyte versjonen av kortet. Han har problemer med det og hadde mye tull med det siden det var fabrikkoverklokket.

Du kan kjøpe dette: http://www.dustinhome.no/product/5010621917/gigabyte-radeon-hd7970-oc-3gb-pci-e-dvi-dp-games/#intcmp=searchProvider_dacsa

Ytelsen er for det meste like god (noen spill kjører bedre, noen kjører dårligere,) men det bruker litt mer strøm og vil dermed bråke litt mer.

Tviler på at kompisen din har hatt et 670 i et år, en måned kanskje?

Lenke til kommentar

Finnes det billigere eller et annet som er bedre enn det skjermkortet jeg har valgt? Jeg er litt amd fan også. En venn av meg kjøpte for et år siden nvidia 570 Altså gigabyte versjonen av kortet. Han har problemer med det og hadde mye tull med det siden det var fabrikkoverklokket.

Finnes det billigere eller et annet som er bedre enn det skjermkortet jeg har valgt? Jeg er litt amd fan også. En venn av meg kjøpte for et år siden nvidia 570 Altså gigabyte versjonen av kortet. Han har problemer med det og hadde mye tull med det siden det var fabrikkoverklokket.

Ok takk. Skrev en skrivefeil. 570 mente jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...