Niklasp Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Roccats nye spillmus er god i bruk, men lider av et par mangler. Test: Roccat Savu Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Tviholder fremdeles på min ACE Edge3200. 1 Lenke til kommentar
Baini Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Ønsker at dette achievement systemet var å få som vanlig ekstraprogram, skulle likt å hatt det når jeg spillte Diablo 3 bare for å se Ellers holder jeg meg til G400 2 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Er skeptisk til å kjøpe mus fra Roccat etter å ha hatt en dårlig opplevelse med Roccat Kone+. Scrollehjulet gikk i stykker etter etpar måneder, fikk en ny en på garanti og akkurat samme skjedde en gang til. Byttet til G500 fra Logitech og har ikke angret siden. Musen var god å bruke, men det virker som om komponentene de bruker er av det heller billige slaget... Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Tviholder fremdeles på min ACE Edge3200. Noen som vet hva som har skjedd med Ace? Finner ingen butikker som har produktene deres på lager lenger. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Flettet kabel :/ det er vell så vidt som jeg vet det beste av kabel? det er en grunn til at de fletter det Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 jeg har hatt tre ting med flettet kabel og i alle tilfeller var kabel grunn til at produktet sluttet og fungere. var ikke billigprodukter BTW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå