|okk^ay Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Her er ihvertfalll mine anbefalinger: (Skal vi prøve oss på å lage en anbefalings-tråd? ) AMD _og_ Intel For deg som skal ha en kjøler som det skal overklokkes noe sinnsykt med samtidig som den skal ha et moderat støynivå er nok Thermalrights SLK-900 og Papsts 92x92mm 28dB vifte det beste valget. Hvis du gir * i støy kan du evt. bytte ut vifta med denne "beskjedne" vifta fra Delta som "bare" gir fra seg 52dB. AMD Skal du spille litt, og også overklokke moderat men vil ha det relativt stille kan SLK-800 sammen med denne stilige vifta være et meget godt valg. Hvis PCen skal brukes til lydproduksjon eller du rett og slett hater støy kan denne sammen med denne stilige regulerbare vifta være det beste valget. Intel (Copy/Paste.. men det er jo litt å skrive ) Skal du spille litt, og også overklokke moderat men vil ha det relativt stille kan [http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=PAL8942T&toc=3820]denne[/url] sammen med denne stilige vifta være et meget godt valg. For ikke å snakke om støyhateren: Denne og denne være et godt alternativ. Andre brukere: Post deres anbefalinger! ____________________ J. Christian B. Johnsen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 |okk^ay Tar av meg hatten igjen. Godt du gjør forumet bedre. Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg holder hardt på swiftech til både amd og intel når det gjelder overklokking jeg men.. Vet ikke hva andre mener om det? Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Zalman CNPS7000-Cu installerte denne for 2 dager siden, og den senka tempen med 10 C. Lekker sak Anbefales på det varmeste (ehh, kjøligste ) Nå trenger jeg bare en funnel Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Men gidder du ta et mindre bilde? Er ikke alle som har DSL/Kablel++... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Anbefales på det varmeste (ehh, kjøligste ) Nemlig. Kjører min på 1950 rpm og da er den ikke hørbar. Ligger mellom 40-42 grader på full load. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Har også hørt at thermalright sk-7 (finnes på netconnection), skal være et bra valg for en fattig overklokker. Koster bare 300kr og kjøler ikke mye dårligere enn slk-900 (Bare snakk om et par tre grader slik jeg har hørt det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå