Senyor de la guerra Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Noen som har erfaringer å dele? http://www.pvas.no/?...1000&ItemID=701 Endret 25. juli 2012 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Ingen? Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Kjenner ikke denne modellen. Men jeg vet at Browning lager gode pistoler og jeg har prøveskutt flere modeller. Og før GPS og "anatomiske skjefter" (noen ti-år tilbake),var det flere amerikanske pistoler som ble brukt her i Norge, med topp resultater. Du kan sikkert skyte deg opp i nærheten av norgeseliten, med denne og andre gode amerikanere. Selv hadde jeg High Standard, som gikk 130 tusen skudd, før jeg desverre solgte den. Kan hende du skal stille det spørsmålet, på Kammeret.no. Der er det flere skyttere og da er det mulig at noen kjenner til, denne modellen. Ellers anbefaler jeg High Standard og Ruger sine pistoler, til konkuranser, hvis du ikke skal innvistere i en "Europerer"! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå