Tiberius84 Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Hvis man ser bort ifra at S3 har NFC og andre, for meg, unyttige funksjoner som f.eks ringer vedkommende automatisk om man løfter mobiln mot øret når man skriver sms og andre sensor funksjoner. Og når det kommer til lagringsplass..er det nødvendig med mulighet for extra minnekortplass når man nå har Dropbox på mobilen? Så, om man ikke tenker på disse funksjonene..hva vil dere anbefale? Samsung S3 eller HTC One S? (jeg bruker mobilen for det meste til bilder og musikk..pluss andre div apps) Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Hvorfor skal du sammenligne S3 med One S?. Er det ikke mer naturlig og samenligne S3 med One X?. Lenke til kommentar
borgja Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Hvorfor skal du sammenligne S3 med One S?. Er det ikke mer naturlig og samenligne S3 med One X?. Enig i denne, det er mer naturlig å sammenligne SIII med One X, men One S følger hakk i hel. Dobbeltkjerne prosessor mot firekjerners, og noe mindre skjerm.. Tøffere chassis på One S da.. Hvis du bruker mobilen til bilder og musikk, så holder jeg faktisk en knapp på OneX. Jeg har lenge holdt tilbake med å bruke mobilen til musikk, for det er få som har klart å måle seg lydkvalitetsmessig med min Creative X-Fi mp3-spiller. Men Beats Audio-hardwaren gjør nytten sin! Legg merke til at den kan brukes på alt du har av musikk på telefonen, om det er mp3, youtube, Spotify, Wimp eller bare radio Dropbox på 25GB gjør også sitt for at savnet av minnekort ikke er tilstede. Ønsker deg uansett lykke til med valget Lenke til kommentar
Tiberius84 Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 Brukte One S fordi den har som sagt, tøffere chassis og god comfor og holde i. Og dobbeltkjerne prosessoren som står i den skal visst være av en kraftig type, og som helt sikkert er mere enn bra nok til vanlig bruk, pluss litt til One X er og en god mobil, men igjen..har ikke bruk for NFC..værtfall ikke enda i ett slikt tidlig stadie. Slll er jo en kjempeflott mobil det og..men er nok heller tanken på touch wiz som kanskje får meg til og tvile litt. Og er det ikke bedre kamera på One serien..med tanke på valg og muligheter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå