Joachim_F Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Huleutforskning, romkrig og skumle, slanke menn er noen av temaene denne uken. Les hele saken Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Er ikke sikker på om dette er meningen, men jeg kommer til et "pancake" spill når jeg trykker på Slender linken? Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Er ikke sikker på om dette er meningen, men jeg kommer til et "pancake" spill når jeg trykker på Slender linken? Tar det tilbake, utivklerenes nettsted var nede og det var sikkert bare noe ekstra greier som kommer opp annenhver gang du klikker på den. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Spelunky er gøy, men vanskelig. Etter å ha spilt så mye SMB har jeg ikke slik tålmodighet som trengs i Spelunky... Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Spelunky slår meg som en Rick Dangerous klone, Noen som bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Meir som metroidvania + old timey plattforming med roguelike-glasur. Ikkje så mykje Rick Dangerous. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg tenkte egentlig på c64-spillet Fred jeg når jeg leste om Spelunky. Bare at der kan man ikke ødelegge omgivelsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå