Laila - Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 De små ting.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Her ser jeg bort fra kvaliteten på bildet, men takker isteden fordi du velger å dele dette med oss ! Skikkelig morsomt å lese disse diktene.. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 for jentungene har påkallet mangt ett godt smil, og ja det gør hun igen her også, meget fint dikt, det må være dig man henvender sig til i familien når der skal skrives sange til festen, tak for diktet :) Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 En hel poet den jentungen Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 Her ser jeg bort fra kvaliteten på bildet, men takker isteden fordi du velger å dele dette med oss ! Skikkelig morsomt å lese disse diktene.. Tusen takk, fint at du likte det for jentungene har påkallet mangt ett godt smil, og ja det gør hun igen her også, meget fint dikt, det må være dig man henvender sig til i familien når der skal skrives sange til festen, tak for diktet :) Tusen takk. Men jeg har fått denne i gave av Jentungen 2 - det er hun som skal ha æren. Glad du likte det En hel poet den jentungen Man må ha det litt gøy Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Viktig å ha det artig sammen mens man fotograferer, og du er god som gull, Jentungen Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Kreativt og festlig - herlig humor Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Viktig å ha det artig sammen mens man fotograferer, og du er god som gull, Jentungen Ja, setter uendelig stor pris på det!! Det er du som er god som gull, og den som fyrer opp! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Kreativt og festlig - herlig humor Tusen takk, det gir dagen litt ekstra å se på "ting" med skråblikket :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg