Gå til innhold

Dykking - kan dette kjøpes?

Anbefalte innlegg

Tenkte kanskje å kjøpe fult dykkerutstyr.. virker så gøy... det koster jo en del så tenkte at fridykking hadde vært gøy også viss jeg hadde hatt en sånn liten luftbeholder som du putter i munnen... er dette mulig å få tak i? hvor lenge varer de osv? kan du fulle på oksigen etterpå??

Endret av fredd5050
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte kanskje å kjøpe fult dykkerutstyr.. virker så gøy... det koster jo en del så tenkte at fridykking hadde vært gøy også viss jeg hadde hatt en sånn liten luftbeholder som du putter i munnen... er dette mulig å få tak i? hvor lenge varer de osv? kan du fulle på oksigen etterpå??

Høres ut som om du ikke har tatt dykkekurs? Det er vel strengt tatt ikke et krav, men det er litt som å kjøre bil uten å lære å kjøre bil, funker sikkert en kort stund.

Lenke til kommentar

Høres ut som om du ikke har tatt dykkekurs? Det er vel strengt tatt ikke et krav, men det er litt som å kjøre bil uten å lære å kjøre bil, funker sikkert en kort stund.

jaja men jeg vil bare ha en sånn liten ting du putter i munnen... har en del venner som har dykket i årevis... tenkte bare på den lille tingen du har imunne og puster ikke flaska å alt det derre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...