Real Live Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg har et swiftec vannkjølings sett i kabinettet mitt og det går rimlig greit, men jeg er ikke helt fornøyd med lyden og jeg vil bygge ut kjølingen så jeg får max kjøling.....noen som har råd og tips til hva jeg bør kjøpe? Har ei vifte i sidedøren men ellers er det ikke mer..... Lurer og på hvilket kabinett som vil være bra egnet for dette? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 ta bort gitter osv. slik at luften flyter bedre. Når du skal bygge ut systemet så er større radiator feks. med 1 eller 2 120mm vifter på å foretrekke fremfor å sette på en delta 80mm vifte på den radiatoren du allerede har. (regner med du har det kompakte setter fra microplex?) Lenke til kommentar
Real Live Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 fjerna nettopp grillen på radiotoren....Lurer og på hvordan jeg får fixa innstillingene i BIOS til at prosseoren går på max......ha ca 29-32grader nå.....vil bygge ut mer kjøling, men vil vere sikker på at pengen blir brukt rikti... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå