Torhild Jansen Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Nyperose. Bildet er fjernet. Beskrivelse: ...................................... Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Skikkelig nydelig, skarpt og fint Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Veldig bra.Brukt blitz? Tenker att det ofte gir den fine mørke bakgrunnen du har fått her,så derfor jeg spør;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 Skikkelig nydelig, skarpt og fint Tusen takk Veldig bra.Brukt blitz? Tenker att det ofte gir den fine mørke bakgrunnen du har fått her,så derfor jeg spør;) Tusen takk Nei jeg ikke brukt blitz, men har lagt på mørk 'photo masque' som jeg syntes passet her. Flott rose det der. Tusen takk Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Smuk Rose (hyben) fint præsentert Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Smuk Rose (hyben) fint præsentert Tusen takk Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Nydeligt lys og tone/farger i bilde,photo masque har eg ikke vert borti,men kan noe overføres til rose?,muligt pensel og svakt mørknetl/ysnet i stil med blad? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Nydeligt lys og tone/farger i bilde,photo masque har eg ikke vert borti,men kan noe overføres til rose?,muligt pensel og svakt mørknetl/ysnet i stil med blad? Takker - i programmet med 'photoMasque' er det bare ytterkantene som blir berørt, men ser at rosen er litt for skarp i fargene, så den burde vært dempen ned litt for å få en bedre harmoni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg