J.A. Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Jeg ønsker altså å lage en liten bok / hefte av et stort word dokument. Det fine hadde vært om et slikt program kunne forhåndsvise det ferdiget hefte slik at det kom frem som en bok på skjermen og med bla-funksjon. Selve utskriften på printeren blir jo et kapittel for seg, man må jo snu og vende på arkene for å få utskrift på begge sider, men det er greit nok. Det viktigste er at sidene blir riktig satt opp i programmet med riktig rekkefølge. Finnes det et program som klarer dette? (Tror ikke jeg kan gjøre det i Ms Word 2000) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Kan du ikke gjøre det i "utskriftsformatering" i Word da? Sette utskrift til liggende A5. I Office XP er det i alle fall mulig å velge "book fold". Rot litt rundt under innstillingene og se om du finner noe lignende. Forhåndsvis og se om det er det du er ute etter. Lenke til kommentar
J.A. Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 Tja..... har prøvd en del via "utskriftformat" i Word 2000, mulig jeg begynner å bli "gammal" men jeg får bare ikke til. Å få side 1 og 3 på samme ark er ingen sak. Men når jeg da snur arket for å printe baksiden med side 2 og 4, slik at side 2 blir bak side 1 og side 4 bak side 3 blir det enten opp-ned eller side 2 havner under side 3. Det blir jo feil. Mulig jeg bare for holde meg til A4 formatet, og en tekstside på hver side av arket. Da er det jo ingen sak. Men det hadde jaggu vært "snadderaktig" å kunne laga heile greia i A-5 format. Lenke til kommentar
J.A. Skrevet 16. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2002 Jajja mensan, endelig.... jeg fant et program som klarer dette!! ClickBook 2000. http://www.clickbook.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå