infoerbra Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Jeg hjelper en venn som er sent ute her med å lage et system for han som er standarisert og han kan følge fremover. Han lurer på om denne rekkefølgen er logisk i fob. med rekkefølge av innfylling av skjema? 0. Kladd SA 1.) SA 2.) Næringsoppgave 3.) Saldoskjema 4.) Personinntekt Endret 6. juli 2012 av infoerbra Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Flytt "kladd SA" og "SA" til punkt 5 og 6 i stedet, du. (Tall fra næringsoppgave og personinntektsskjema skal jo inn i SA...) Ellers ser det noenlunde rett ut... Men tallene (avskrivningene, og saldo pr 01/01&31/12) fra saldoskjema skal inn i næringsoppgaven, så de to må sees litt i sammenheng. Forøvrig: "system for vedk." -hva er det du har forkortet til vedk. ? Det var ikke innlysende... Lenke til kommentar
infoerbra Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 Takk Inge. Jeg korrigerte mitt innlegg ("vedk.") er jo da han som jeg skulle ha skrevet i utg. pnktet. Så rekkefølgen du anbefaler er?: 1.) Næringsoppgave 2.) Saldoskjema (evt. avskrivninger) 3.) Personinntekt skjema 4. Kladd SA 5.) SA Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Aha, "vedkommende" ja, da forstår jeg. Ja, den rekkefølgen ser mye bedre ut. Man kan vel forsåvidt begynne med saldoskjema før næringsoppgaven, egentlig -det er vel ingenting på saldoskjemaet som skal hentes fra næringsoppgaven, såvidt jeg husker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå