Shotgun Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hadde vært gøy å vært en av dem. Samme hvem :o Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 personlig syns jeg madonna er stygg så da står jeg igjen med å være madonna for hu kyssa de to som var nais Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 [sISTE NYTT] gidameg! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 I går gikk showet på TVn, tok opp og lagde et klipp fra klinescenen Det jeg vet nå er at det hele var planlagt og innøvd. Det siste nye er at Britney har avtalt å stille naken i et magasin. Esquire eller hva det heter. Lenke til kommentar
knert Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 jeg lastet ned denne videoen.. den var kul den, men dette omstridte kysset varte ikke mer enn et halvt sekund maks.. varte vel og lenge up my ass.. [/img] Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Er det bare meg eller kler Christina Aguilera som ei jævla h0re? ser ut som hu er hente rett fra gata jo Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Er det bare meg eller kler Christina Aguilera som ei fordømte h0re?ser ut som hu er hente rett fra gata jo personlig syns jeg hun var skikkelig nais på bildet. Skjørtet kunne dog vert litt mindre Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Alt for oppmerksomheten da :o Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Alt for oppmerksomheten da :o -Sa Lene, og klinte til med Dorthe http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=77978 Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Alt for oppmerksomheten da :o -Sa Lene, og klinte til med Dorthehttp://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=77978 Å herregud. Er dette blitt en ny trend eller? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Jøss. Ser programmet går i re. kl. 1.30 i natt. Får vel tape det og. Lene er litt av ei skreppe synes jeg - akkurat som Britney og begge har bestemt seg for det samme: å kjøre på sex for alle penga fra nå av. Dorthe er jo et åsyn hun også. Det er de rette "bitchene" som alltid gjør det liksom Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det er blitt j.æv.li hype dette med at kjendis chicks kliner for tiden. Jeg liker det Personlig så liker jeg Christina A. best. Hadde lett hukket hun selv om hun er over halvmeteren lavere enn meg... BS syns jeg bare er full i drit. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Vet ikke helt hvem jeg synes er best jeg... har vært ganske mye klining/kyssing mellom kjendis chicks nå ja.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja det blir mye klining mellom kjendis chicks nå Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 LOL groenn , men skal jeg veare helt aerlig saa er Dorthe mye penere enn Britney . Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 LOL groenn , men skal jeg veare helt aerlig saa er Dorthe mye penere enn Britney . Njaaa. Ikke helt enig der for å si det sånn. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 hahaha groenn! den eide! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 LOL groenn , men skal jeg veare helt aerlig saa er Dorthe mye penere enn Britney . Enig der. Dorthe har mye mer stil enn Drittney, og selv om hun er minst ti år eldre så er hun like pen. Erfaring er det ikke dumt å ha heller Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 LOL groenn , men skal jeg veare helt aerlig saa er Dorthe mye penere enn Britney . Enig der. Dorthe har mye mer stil enn Drittney, og selv om hun er minst ti år eldre så er hun like pen. Erfaring er det ikke dumt å ha heller 20år eldre :wink: Jeg foretrekker britney fremfor dorthe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå