Delvis Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Det skapte voldsom oppsikt da de to klinte heftig under MTV video music awards Vet ikke helt hva jeg skal tro om det jeg :oops: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 klinte? det var et 2 sec kyss .. og madonna kysset ikke bare BS .. men også Christina Aguilera .. jeg så det live .. det varte ikke så lenge som folk vil ha det til bare se på MTV selv.. og jagu tokk det lang tid før folk på forumet fikk det med seg .. det skjedde på torsdag .. og først nå dukker det opp her.. forumet er jo like treig som gamer.no jo ... Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Det var vel den beste delen av VMA's det. Synd at de ikke fikk filma ordentlig når hun kyssa Christina :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 de var for opptatt med å få utrykket på trynet til han justin kisen .. han var i sjokk han! trur han fortsatt elsker Shitty spears Lenke til kommentar
miCro Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Det hadde vært mye bedre om Britney og Christina was gettin' jiggy with it..... Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 VEL OG LENGE: Det varte og det rakk, men til slutt byttet Madonna partner... ...og Christina Aguilera tok over der Britney slapp. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 får jeg spørre hva dere likte best av den blonde og den mørkhårede christina aguilera? personlig likte jeg best blondina. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 får jeg spørre hva dere likte best av den blonde og den mørkhårede christina aguilera?personlig likte jeg best blondina. personlig likte jeg ingen. Men må jeg velge så blond Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Leste et sted at mr.Timberlake ikke likte dette.. Hvorfor bryr han seg?? Eksen kliner men madonna. soh? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 å nei. x dama kysset en eller annen jente. Å jeg bryr meg. Hva har han med det å gjøre? Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hvorfor kunne ikke britney og christina kysse da ? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Et lite kyss.. big deal. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 og jagu tokk det lang tid før folk på forumet fikk det med seg .. det skjedde på torsdag .. og først nå dukker det opp her.. forumet er jo like treig som gamer.no jo ... For det var jo en verdensbegivenhet som skjedde... åååååååå giiiiid de klinte/whatever. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Leste et sted at mr.Timberlake ikke likte dette.. Hvorfor bryr han seg?? Eksen kliner men madonna. soh? han er sikkert redd for at han har gjort henne lesbisk Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Leste et sted at mr.Timberlake ikke likte dette.. Hvorfor bryr han seg?? Eksen kliner men madonna. soh? han er sikkert redd for at han har gjort henne lesbisk Britney må jo ha vært lesbisk før ho ble sammen med ho Justin... Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Leste et sted at mr.Timberlake ikke likte dette.. Hvorfor bryr han seg?? Eksen kliner men madonna. soh? han er sikkert redd for at han har gjort henne lesbisk Britney må jo ha vært lesbisk før ho ble sammen med ho Justin... Enig, har du hørt de siste sangene hans, han synger akkurat slikt som jenta Michael gjør :smile: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 trur han fortsatt elsker Shitty spears Du må bli journalist i Se og Hør du! Lenke til kommentar
designerus Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 VEL OG LENGE: Det varte og det rakk, men til slutt byttet Madonna partner... ...og Christina Aguilera tok over der Britney slapp. Coool! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå