Cuneax Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Og den koster over 100 000 kroner. Samsung slipper enorm Smart TV Lenke til kommentar
ESS. Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Bare full HD, hva er poenget med en så stor skjerm da?... 2 Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Mannen ser ikke engang på selve tven engang. hehe Samboeren hadde klikket om jeg hadde fått i huset noe sånt hehe Lenke til kommentar
Mooze2 Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Bare full HD, hva er poenget med en så stor skjerm da?... Som så mange sier når de går opp til 50": da kan jeg sitte lenger unna skjermen... 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Smart Tv biten kan dem kjøre opp en viss plass, men ellers så sier jeg ikke nei takk Lenke til kommentar
vortx Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Mannen ser ikke engang på selve tven engang. heheSamboeren hadde klikket om jeg hadde fått i huset noe sånt hehe Tv'en, eller hun ved siden? Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Mannen ser ikke engang på selve tven engang. heheSamboeren hadde klikket om jeg hadde fått i huset noe sånt hehe Tv'en, eller hun ved siden? hehe. En av delene eller begge to :-) Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Kan tenke meg cloadin problemene på denne pmpl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå