Bob-Anders Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Mitt første innlegg så vær snille! Jeg har installert ny harddisk, WD Raptor. Jeg har installert win XP på nytt, men har problemer med den gamle harddisken min, en Fujitsu MPF3204AT. Jeg knoter og skifter innstillinger i BIOS, men jeg kommer ikke videre. Maskinen finner begge diskene nå, og den booter fra den nye disken, men nå virker ikke cd og dvd. Jeg har Raptor'n på S-ATA2 og Fujitsu'n på IDE 1. I tillegg har jeg cd-brenner og DVD-ROM på IDE 2. Hovedkort er ABIT IS7. Er det noen som kan gi meg noen tips? -Anders Lenke til kommentar
nosto Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 har du fikset det.har samme problem Lenke til kommentar
Bob-Anders Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Nei, jeg har ikke funnet ut av det. Blei så irritert at jeg har tatt en pause. -Anders Lenke til kommentar
nosto Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 hei igjen ble lei det xxxxxx korte kort ic7 max3 sendte det tilbake til komplett så får jeg se hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå