aramaziz Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Jeg kjøpte meg Iphone 4s og for et par dager siden, den kommer fra england vi ba en venn av familien til å kjøpe den til meg, men problemet er at den ikke funker med norsk sim-kort. Noen som veit hva grunnen kan være? Endret 6. juli 2012 av aramaziz Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 vet ikke hva grunnen kan være, men løsningen kan være å jailbreake den. en venn av meg kjøpte iphone1 da den bare funka i usa, han gjorde noe jailbreak-greier og den funka i norge Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Høres ut som den er låst til en operatør, men det er litt rart siden han neppe har tegnet noe abbonement i sitt navn der borte. Du kan jo få han til å sjekke hvilken operatør det evt. er og kontakte dem og høre om de kan låse den opp for deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Prøv med et annet SIM-kort, kanskje det du har er for gammelt. Lenke til kommentar
aramaziz Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 vet ikke hva grunnen kan være, men løsningen kan være å jailbreake den. en venn av meg kjøpte iphone1 da den bare funka i usa, han gjorde noe jailbreak-greier og den funka i norge den har blitt jailbreaka tror jeg Prøv med et annet SIM-kort, kanskje det du har er for gammelt. det sim kortet er helt nytt så det er ikke det som er problemet mest sanynligvis Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Er den aktivert i Itunes ? Lenke til kommentar
aramaziz Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Er den aktivert i Itunes ? hakke peiling Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Er du sikker på at den er kjøpt i butikk, og ikke av en luguber fyr i en bakgate? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå