AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hei hvordan bestiller man time hos fastlegen? Tror jeg kanskje har tarmkreft. Har ikke mobil for tiden, ei heller fasttelefon og vil ikke si det til venner og familie enda. Så vet noen hvordan man gjør det? Kommer til å bli første gang jeg kontakter fastlegen min. Takker på forhånd Anonym poster: 1e7e7943b592e12a6c907f7d07b93d7f Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Du må jo ringe, eller så kan du jo stikke innom legekontoret og få deg en time. Det har og blitt mer og mer vanlig at man kan bestille time via nettet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Gå inn på siden til ditt legekontor og se. Står der. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Bestilte min fastlegetime over internett. Skrev kort at jeg hadde feber i 9 dager og trengte time raskt - og det fikk jeg. (Fikk diagnosen lungebetennelse, gitt). Så, det burde være mulighet for å bestille time over internett (og det ser vi jo at trådstarter har). Iallefall sjekk muligheten for det Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Dumt spørsmål, men når man har bestilt time hos fastlegen, skal man melde i fra i skranken at man er der for å treffe legen, eller skal man bare sette seg på venterommet og vente? Anonym poster: c9bf020aae0f060aa282d286aee551de Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Der hvor jeg har fastlege var det bare å gå og sette seg å vente. Stod til og med skilt der ved skranken at om man hadde bestilt time var det bare å gå og vente. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det vanlige er dog at man melder fra i luka, ja. Står skilt om man ikke trenger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå