Caddy Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Jepp. Jeg så en annonse på VG.no i forrige uke, gratis barberhøvel! Shaver.no selger samme greia, men tenkte jeg kunne teste gratis før jeg kjøper noe, så here we go: Gamle giletten klar til pensjon? Førsteinntrykk etter å ha revet av den forbanna plasten, som det gjerne trengs hekksaks til, (nokså vanlig..) : Solid. Metall. Tung. Ingen batteri. Kvalitet? Gilette føles billig i forhold, og kan ikke engang ligge på ryggen... Så hva duger den til da.. Noe av dette skal vekk! Test: Litt vann i tryne, kjøre på med en dæsj barberskum fra BIC. Føles rart å ikke "skru på" høvelen.. (Vibreringa til giletten) Skraper litt: Og done: Konklusjon: Billig høvel. Men minst like bra som meget dyre gilette! 6 blader kjører igjennom grov busk som om det var smør. Synes man barberblader er for dyrt, sjekk ut Dorco Pase 6 Plus! Får en anbefaling i fra meg i værtfall. (Da giletten min ikke har fått skifta blad på en stund, blir det for dumt å sammenlikne en 6 bladers ny høvel på en side, og oldisen med slitte blader på andre...) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 nice. Hva er prisen på de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå