huskydogg Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Heisann! Jeg har liten/ingen kunnskap rundt kamera, så tenkte jeg skulle spørre dere som er inne i gamet om tips til valg av kamera for mitt bruk! Jeg jobber på verksted og bruker kamera i jobbsammenheng for å ta nærbilder i dels godt, dels dårlig lys av ulike deler i en bil. Det er snakk om et par-tre-fire bilder pr dag så batterikapasitet er ikke et tema. Etter bruk kommer jeg til å plugge kameraet i USB'en og overføre bildene. Der får det stå til neste dag! Kriteriene mine for kameravalg blir da som følger: -usb lading og overføring av bilder -gode nærbilder, ingen bilder blir tatt &--#62;2m avstand Som en liten tilleggsinfo kan jeg nevne at jeg har sett noen kameratyper som krever at man installerer medfølgende programvare for å kunne overføre bildene. Dette er et stort minus (pga jobb-PC med restriksjoner), og jeg ønsker bare at kameraet skal sprette opp som en hvilken som helst USB-disk når jeg setter inn USB-ledningen, slik at jeg kan klippe-lime bilden over i en mappe på PC'n. Tips? -J- Endret 5. juli 2012 av huskydogg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå