AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Veldig kort fortalt. (Skal prøve iallefall) Kjæresten min knuser all tillit mellom oss ved å skuffe meg gang på gang. Jeg oppdaget for en stund siden at han var medlem (og aktiv) på Zoosk på Facebook, og tok dette opp med han. Jeg sa at jeg ble veldig såret, at det gjorde at jeg ikke følte meg bra nok. Han la seg flat, sa unnskyld osv. Det skulle aldri gjenta seg og han ville aldri skuffe meg igjen. Nå har jeg oppdaget at han fortsatt er der, skriver med andre jenter, sender kyssemunner og blunkefjes ol. Egentlig ingen big deal sånn sett, det som sårer meg er at jeg har forklart han flere ganger at jeg blir såret av at han er på den siden. I går oppdaget jeg at han har profil flere andre steder også, som på match, ihookup, c-date. Jeg kjenner at jeg blir utrolig oppgitt, sint og lei meg. Jeg føler at han driter i mine følelser, og alt jeg har prøvd å forklare han om hva det får meg til å føle. Jeg kan jo umulig være bra nok for han når han føler seg nødt til å være på sånne sider? Nå kommer han bare med de tåpeligste unnskyldninger, noe som bare gjør meg enda mer sint og skuffet. Jeg har 0 tillit igjen, og har mest lyst til å ende hele forholdet. Men så er det de følelsene...... Overdriver jeg, eller har jeg "rett til" å være skuffet nå? Anonym poster: b061f57a66104d23fc540b25fff6c86e Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg føler at han driter i mine følelser Det er det vel ganske tydelig at han gjør. Mange jenter liker jo den type gutter - drittsekker er alltid populært hos mange. Du får selv avgjøre om du er en av de jentene. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg føler at han driter i mine følelser Det er det vel ganske tydelig at han gjør. Mange jenter liker jo den type gutter - drittsekker er alltid populært hos mange. Du får selv avgjøre om du er en av de jentene. Jeg liker det overhode ikke, men jeg er veldig glad i han, og kanskje litt for tilgivende? Men jeg kjenner at min grense er nådd nå, jeg orker ikke å være sammen med noen som bare trykker meg ned og får meg til å føle meg som.... en midlertidig greie, til han evt finner noe bedre. Anonym poster: 95d337b76443f6701f1c0b8def821917 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 Noen flere som har noen kloke ord...? Anonym poster: 95d337b76443f6701f1c0b8def821917 Lenke til kommentar
ntls Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Vil nå heller påstå at det er han som har 0 selvtillit når han har et så ekstremt stort behov for jente oppmerksomhet. Det gir han sikkert et stort ego boost som han føler seg selv høy på. Ville likt å se hva som hadde skjedd om alle jentene plutselig sluttet å snakke med han.... Sorry for at det er slik ting er, men det er direkte respektløs både for forholdet og mot deg. Du har allerede prøvd å kommunisere dette med han, og når han ikke en gang viser noe tegn til å forbedre sitt, så synes jeg egentlig at signalene her er ganske klare. I min mening, om man er en person med selvrespekt så ville man ikke funnet seg i noe slikt. Vet noen av disse nettflørtene hans at han har en kjæreste? Kan det oppfattes at du er bare en av mange jenter som bidrar til hans ego? Du er mer enn bra nok som en partner, det har jeg ingen tvil om. Men det er han her som har mangel på innsikt til å oppfatte det. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Altså.. han respekterer deg ikke, flørter ukontrollert med andre og du føler deg som dritt. Kjenn etter. HAr du lyst til å ha det sånn resten av livet? For så lenge du bare godtar alt som du gjør nå så vil han bare fortsette å bruke deg som sin personlige dørmatte. Stå opp for deg selv, du er verdt det. Lenke til kommentar
MonsterTurbine Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Finnes mange menn der ute som ikke oppfører seg sånn, så da foreslår jeg du heller prøver å finne en av dem 1 Lenke til kommentar
Zarbon Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Avslutt forholdet; du fortjener bedre. Jeg har flere kompiser som har holdt på på akkurat samme måten, og det fører ingenting godt med seg.. Lenke til kommentar
nuffSaid Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Mitt råd? Dump han, gå videre. Du har allerede gitt beskjed om at dette ikke er ok. Han respekterer det ikke. Er ikke dette en form for utroskap? Han går bak din rygg og har profiler på datingsider, så hva gjør han der om ikke å finne seg noen å være utro med? Er det ok at han lever ett slikt liv på si? Det vil jo ikke endre seg, det har han jo bevist. Hvor mye er du villig til å tåle før det er nok? Jeg syns du har tålt nok siden det allerede går ut over ditt selvbilde. Vær egoistisk, tenk på deg selv og gjør det som er best for deg. Være med en som trakker deg ned i sølen og ikke eier respekt for deg eller gå videre og finne en oppegående mann som viser deg den respekten du fortjener? For, du er virkelig verdt mer! Det kan være hardt å gå ut av ett slikt ødeleggende forhold, been there, done that, men ååå så deilig man får det når man er over vedkommende! Det er tøft, men verdt det! Promise! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg tror du bør snu flisa litt. Det er ikke du som er bra nok for han, men helt klart han som absolutt ikke er bra nok for deg. Jeg skal ikke gjenta det alle over her har sagt, men sier meg bare enig i at det kan være fornuftig å dumpe han. Det sier jo endel om han hvis han faktisk er et seriøst medlem av C-Date. Det er bare den mest råtne, suspekte datingsiden jeg kjenner til som i det heltatt kan påstå de fremstår som noe i nærheten av seriøst. Siden er jo tross alt kjønnsdiskriminerende og grenser opp mot svindel, all den tid kvinner har gratis premium medlemskap mens menn må betale noen tusenlapper i halvåret eller hva det nå var. Neste skritt etter C-Date er jo i grunn AdultFriendFinder, og begge har ikke spesielt troverdig reklame for seg selv, men appellerer ene og alene til desperate menn som kanskje føler for å kaste penger ut av vinduet uten å få noe seriøst produkt tilbake. Som sagt, jeg tror du er bedre enn han 1 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Veldig kort fortalt. (Skal prøve iallefall) Kjæresten min knuser all tillit mellom oss ved å skuffe meg gang på gang. Jeg oppdaget for en stund siden at han var medlem (og aktiv) på Zoosk på Facebook, og tok dette opp med han. Jeg sa at jeg ble veldig såret, at det gjorde at jeg ikke følte meg bra nok. Han la seg flat, sa unnskyld osv. Det skulle aldri gjenta seg og han ville aldri skuffe meg igjen. Nå har jeg oppdaget at han fortsatt er der, skriver med andre jenter, sender kyssemunner og blunkefjes ol. Egentlig ingen big deal sånn sett, det som sårer meg er at jeg har forklart han flere ganger at jeg blir såret av at han er på den siden. I går oppdaget jeg at han har profil flere andre steder også, som på match, ihookup, c-date. Jeg kjenner at jeg blir utrolig oppgitt, sint og lei meg. Jeg føler at han driter i mine følelser, og alt jeg har prøvd å forklare han om hva det får meg til å føle. Jeg kan jo umulig være bra nok for han når han føler seg nødt til å være på sånne sider? Nå kommer han bare med de tåpeligste unnskyldninger, noe som bare gjør meg enda mer sint og skuffet. Jeg har 0 tillit igjen, og har mest lyst til å ende hele forholdet. Men så er det de følelsene...... Overdriver jeg, eller har jeg "rett til" å være skuffet nå? Anonym poster: b061f57a66104d23fc540b25fff6c86e A: det er ikke galt å ha profil på sånne sider, fordi man bygger seg relasjoner, og at du reagerer på at han er aktiv medlem på facebook er hverfall å overreagere. B: "er du i tvil, så er du ikke i tvil" er det noe som heter så dump ham! -frank Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Si til han at han ikke får seg noe med mindre han sletter og deaktiverer alle brukere - under ditt vitne. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Takker for alle svar. Han legger seg flat og unnskylder, og har nå slettet kontoene. Jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre, det er vanskelig å stole på han. Men det er minst like vanskelig å gå, så.. -frank: At han er aktiv på Facebook har jeg ingen problemer med, det var Zoosk som plaget meg da det er en sjekkeside. Anonym poster: 95d337b76443f6701f1c0b8def821917 Lenke til kommentar
ntls Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Når man først blir sviktet, så vil det ta tid å bygge opp tilliten igjen. Det er bare noe man må regne med. Man kan tilgi, men man glemmer aldri. Ser ut som han var bare dust og trodde han kunne flørte vilt uten konsekvenser. Forhåpentligvis så vil ting ordne seg med tiden og nå som han bruker tid med deg istedetfor på nettdater. Lenke til kommentar
Makrell_i_tomat Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Sett ned foten. Dette er ikke akseptabel oppførsel. Du vil ikke la deg bruke, og du vil ikke la han se deg som en nikkedukke. Det er ingen attraktiv egenskap. Jo lengere dette pågår desto mindre respekt vil du få for deg selv, og det vil typen din og. Ultimatum er svaret. Og nei, ikke et halvhjerta et. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Når det kommer til følelser og rasjonalitet så vinner følelsene, selv om rasjonaliteten midlertidig kan vinne. Dvs at han sletter midlertidig de kontoene du ikke liker når han får en konfrontasjon. Problemet er at det behovet han har vil alltid finne en utvei som du vil finne uakseptabel i forhold til din egen følsomhet for å ikke være bra nok. Dette er noe dere enten må jobbe dere igjennom med blod, svette og tårer, eller så er det som du har vært inne på allerede bare å kutte forholdet hvis du føler det er som en så stor belastning. Sannsynligheten til at han kommer til å forandre seg er minimal. Selv om du stiller ultimatum så kommer det høyst sannsynligvis til å forsette på en eller annen måte. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Kvitt deg med grisen. Det finnes nok å velge mellom av andre menn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå