Del Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Det er besluttet å avvikle wiki'en her. Personlig synes jeg naturligvis det er trist siden jeg har brukt mange timer på å fylle den med innhold. I skrivende stund har første side jeg laget der over 26.000 hits. I en større sammenheng tror jeg avvikling av wiki'en vil bety begynnelsen på slutten for diskusjon.no som goto plass for datainteresserte. For min egen del betyr det at jeg må se meg om etter andre plasser å lage innhold. Kostnaden for å drive wiki'en er antagelig minimal, så jeg vil med dette oppfordre til at man tar den kostnaden. Endret 5. juli 2012 av Del 7 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Litt smådumt spørsmål; men hvilken wiki snakker vi om? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Kan ikke skjønne at det skal være noen vits i å fjerne den, nei. Den er sikkert minimalt brukt sammenliknet med forumet som sådan, men man må da ikke fjerne den bare av en grunn? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Litt smådumt spørsmål; men hvilken wiki snakker vi om? wiki.diskusjon.no sikkert Den du trykker på når du trykker skikkelig feil på "mine innlegg" 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Litt smådumt spørsmål; men hvilken wiki snakker vi om? wiki.diskusjon.no sikkert Den du trykker på når du trykker skikkelig feil på "mine innlegg" Kult. Den har jeg faktisk ikke utforsket før, med unntak av når jeg treffer "Retningslinjer" med et uhell. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ser ikke helt poenget med den. Etter noen trykk på tilfeldige sider traff jeg for det meste småartikler som bl.a "Ikke sfærisk, eller 'ikke kuleformet', sagt på en annen måte." Så noe bbkode greier som er sikkert mer utbredd blandt de som leser wikien. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Litt smådumt spørsmål; men hvilken wiki snakker vi om? Tror nok over 90% av forumbrukerne ville sagt det samme, så der har vi et av problemene til wikien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå