Misshaped Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Vurderer å investere i dette kortet siden mitt nåverende ikke duger til noe lenger (GF2 MX/MX 400). Lurer på om noen har noen innvendinger eller forslag til et bedre kort i samme prisklasse eller billigere. Har ikke planer om å bruke mer enn dette siden jeg skal kjøpe ny, komplett maskin om noen måneder og skal bruke dette i den jeg har nå. Lenke til kommentar
Fire_ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg har det samme kortet selv, synes det er bra til den prisen. Det er det kortet som gir deg mest for pengene, så det er jo helt fint. Ga vel 3600 i 3dMark 2003 her, så det da litt hestekrefter i det Anbefales hvis du ikke er no HARDCORE GAMER, hvis du er hypp på ett rått kort som eter alt så sats på ATI RADEON 9800 PRO MVH Raymond Lenke til kommentar
morfin Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Utrolig bra kort dette! Har det jeg også. Kan klokkes mye og produserer lite varme. Får ca 4100 i 3dmark 03 overklokket og med xp2100. Dette er nok det kortet som gir mest ytelse per krone den dag i dag, garantert! Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Vurderer å investere i dette kortet siden mitt nåverende ikke duger til noe lenger (GF2 MX/MX 400). Lurer på om noen har noen innvendinger eller forslag til et bedre kort i samme prisklasse eller billigere. Har ikke planer om å bruke mer enn dette siden jeg skal kjøpe ny, komplett maskin om noen måneder og skal bruke dette i den jeg har nå. Det aller meste på markedet i dag vil jo være en oppgradering for deg med det kortet. Jeg har sett kort til ca 700kr som vil være opp mot 3 ganger så raskt som det du har nå. Jeg forstod det som at du skal kjøpe et bra kort til den nye maskinen din om et par måneder og at det du oppgraderer nå ikke trenger å være all værdens? Da er det jo greit å spare en tusenlapp nå og bruke den på ny maskin senere. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=2239 Dette kortet er nok et av de som gir mest for pengene i dag. Det er tilsvarende et 8500 kort i ytelse, noe jeg nevner fordi jeg har hatt det selv. Med XP2000+ fikk jeg mellom 8000 og 10000 3DMark2001 avhengig av hvordan jeg klokket. Mens jeg med samme prosessor og et 9500kort (Som kan sammenlignes med 9600) fikk mellom 10 og 12000 poeng avhengig av klokking. Det er jo ikke noen tvil om hvilket kort som er best, spørsmålet er bare om du synes 20-25% ytelses økning er verdt en tusenlapp akkurat nå. Til sammenligning kan jeg tenke meg at ditt nåværende kort scorer i overkant av 2000 poeng med samme prosessor. Lykke til med valget, håper jeg opplyser mer enn jeg forvirrer. :smile: Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Nvidia gidder jeg ikke å bry meg med nå, blir for dyrt eller for dårlig. Får rett under 3000 i 3Dmark med en XP2100+. Jeg tenkte på å kjøpe et kort som er bra nok til å vare litt, men uten at det ble for dyrt. Og 9100 strekker nok ikke til siden resten av familien kommer til å fortsette å bruke denne maskina. Så jeg trur jeg kan tolke det dit hen at det er bare å slå til. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Slå til du, er et fint kort til en billig penge Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 fikk et Sapphire Radeon 9500 PRO for 1800,- =) det er enda bedre. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 fikk et Sapphire Radeon 9500 PRO for 1800,- =) det er enda bedre. Hvor? Kommer sikkert til å handle på MPX siden de har alt det andre jeg har planer om å kjøpe samtidig. Har fresten et Asus A7V333 hk og lurde på om det er noen som vet om det er noen kompabilitetsproblemer med nyere ATI-kort? Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 fikk et Sapphire Radeon 9500 PRO for 1800,- =) det er enda bedre. jeg kjøpte mitt for 1754,- i januar :o det må vere det kortet som gir best ytelse for en så billig peng Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 kjøp firleblade....men visst du finner 9500pro så er det et bedre kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå