Tilfeldignavn4682 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Den siste 7970 jeg linket til, koster faktisk mindre enn 670 og gir gjennomsnittlig litt bedre ytelse enn 670. MEN gå for gtx 670 du. Kortet har bedre ytelse enn 7970 i flere spill som bla battlefield 3, og det er mindre sjanse for at du får problemer i fremtiden. Dette er fordi Nvidia har mye bedre drivere en Amd, og det har 70W lavere effektforbruk Endret 7. juli 2012 av gallsman Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Om du har planer om å spille på tre skjermer styrer du unna Nvidia. Ja, de har nå presset ut noe som kalles surround, men det er langt dårligere enn eyefinity. 1 Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Om du har planer om å spille på tre skjermer styrer du unna Nvidia. Ja, de har nå presset ut noe som kalles surround, men det er langt dårligere enn eyefinity. Har ikke tenkt å spille på tre skjermer, men derimot bruke tre skjermer, 1 til spille, 1 til nettleser osvosv. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det funker fett. To stykk med DVI og en med HDMI. En fjerde skjerm er også mulig. Dette er da med et 670 kort. Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Det funker fett. To stykk med DVI og en med HDMI. En fjerde skjerm er også mulig. Dette er da med et 670 kort. Så i den grunn er 670 vinneren? Personlig synes jeg å game med flere skjermer er dritt, jeg bruker heller min 32 " LED tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå