krassi Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg skal inn i HMKG i Januar 2012, jeg satte meg opp her selv så det har ingenting med at jeg ikke har lyst. Men jeg er mer interessert i å søke meg inn som noe annet senere, kanskje noe innen Etterretning Befalskolen eller TMB. Jeg har hørt at det er mulig å søke seg inn i befalskolen etter ett halvt år, men jeg er ikke sikker. noen som vet? Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) . Endret 25. oktober 2013 av -Longva- Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 For å tjenestegjøre i TMBN må du søke etter endt førstegangstjeneste på et halv tår. Permisjon for FOS er så vidt jeg vet ikke noe du har krav på, men som oftest går det i orden, i alle fall om du melder fra i god tid. Når rekrutten er over, kontakt personelloffiser og si at du ønsker å søke befalsskoleopptak, så får du mest sannsynlig delta på FOS i juni. (Jeg regner med du mener januar 2013, ikke 2012). Lenke til kommentar
krassi Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Ja, en liten skriveleif der, jeg mente selvfølgelig Januar 2013. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå