Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 "og den største nyheten er at enspillermodus ikke lenger er separat fra flerspillermodus." Vil dette si at man må være på nett for å spille? Isåfall gir jeg f.. i å oppdatere. For å sitere kilde ( )Made Singleplayer internally use a Multiplayer server Slik jeg forstår det betyr det bare at mye spillmekanikk (i form av kode) ikke trengs å dupliseres mellom multiplayer- og singleplayerkoden. Gitt at jeg forstår dette riktig, betyr at det at du ikke trenger å være på nett for å spille. Spillet vil, internt, lage en egen privat server bare ditt spill har tilgang på. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Jeb* Nei. https://twitter.com/...174958310080512 Ikkje for å hovere, men ein rettar rett og slett ikkje på MEG når det er snakk om minecraft. Jeb er jo sjefen for Minecraft nå. So? Reggie er sjef for Nintendo Amerika, men han kodar ikkje spela sjølv. Det sit ikkje ein person og kodar eitt spel som har over 6 millionar brukarar. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Det beste med dette er forhåpentlig enda flere kule mods til multiplayer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 So? Reggie er sjef for Nintendo Amerika, men han kodar ikkje spela sjølv. Det sit ikkje ein person og kodar eitt spel som har over 6 millionar brukarar. Forskjellen på Reggie og Jeb er at Jeb faktisk er en del av laget og er med på kodingen av spillet. Det er selvfølgelig flere som drar lasset, deriblant. f.eks "Dinnerbone" som nå har flyttet til Sverige for å gjøre nettopp det. Det beste med dette er forhåpentlig enda flere kule mods til multiplayer Oh, yes. Det er jo nesten hele grunnen til at de gjør denne endringen. Mod API kommer til å bli sweet. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Avien og Lakus;Klikk dere inn på reddit linket med fullstendig liste over oppdateringer...Det ser altså ut til at det er utsatt til 1.4. Endret 9. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg vet Mod API er utsatt, det har vært det siden beta 1.6. Men det å forandre på singleplayer er det første skikkelige steget vi har sett. 1 Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 "og den største nyheten er at enspillermodus ikke lenger er separat fra flerspillermodus." Vil dette si at man må være på nett for å spille? Isåfall gir jeg f.. i å oppdatere. Akkurat dette syns jeg hørtes håpløst ut også, særlig det med at det ville kreve mer. Minecraft er allerede optimalisert rimelig ræva. Minecraft er ikke optimalisert ræva. Det er skrevet i Java. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Lan funksjon til Minecraft, JA TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå