Joachim_F Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Store endringer for PC-versjonen. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Gleder meg veldig til å få gjerder/trapper/slabs i den fargen jeg har på plankene jeg bruker for å crafte dem. Enderchests er også genialt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Plusspoeng for Minecraft-nyheter Lenke til kommentar
zyaN Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 "og den største nyheten er at enspillermodus ikke lenger er separat fra flerspillermodus." Vil dette si at man må være på nett for å spille? Isåfall gir jeg f.. i å oppdatere. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hvordan er det med Minecraft disse dager, har de lagt til litt interessant innhold ala Terraria hvor du har litt progresjon med utstyr, monstre, bosser osv.. Eller det fremdeles sånn "du skaper ditt eget univers ved å være ultra kreativ" greie? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 "og den største nyheten er at enspillermodus ikke lenger er separat fra flerspillermodus." Vil dette si at man må være på nett for å spille? Isåfall gir jeg f.. i å oppdatere. Akkurat dette syns jeg hørtes håpløst ut også, særlig det med at det ville kreve mer. Minecraft er allerede optimalisert rimelig ræva. Lenke til kommentar
E Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 "og den største nyheten er at enspillermodus ikke lenger er separat fra flerspillermodus." Vil dette si at man må være på nett for å spille? Isåfall gir jeg f.. i å oppdatere. "og den største nyheten er at enspillermodus ikke lenger er separat fra flerspillermodus." Vil dette si at man må være på nett for å spille? Isåfall gir jeg f.. i å oppdatere. Akkurat dette syns jeg hørtes håpløst ut også, særlig det med at det ville kreve mer. Minecraft er allerede optimalisert rimelig ræva. Leste en annen plass at du kan la andre joine din verden uten tilleggsprogram. Så du ikke du trenger nett for å spille offline nei. Og dette er da også ganske greit når man skal spille med venner over nett. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Presiserte dette med enspillermodus nå. Det er en rent teknisk endring så vidt jeg forstår. Endret 5. juli 2012 av Joachim_F Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Du kan skrive /lan ingame så kan andre joine deg. Må ikke være på nett for å spille enspiller. Rolig nå gutta. Endret 5. juli 2012 av Uthaugsing Lenke til kommentar
Nju Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 "og den største nyheten er at enspillermodus ikke lenger er separat fra flerspillermodus."Vil dette si at man må være på nett for å spille? Isåfall gir jeg f.. i å oppdatere. Kan du lese? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 "og den største nyheten er at enspillermodus ikke lenger er separat fra flerspillermodus." Vil dette si at man må være på nett for å spille? Isåfall gir jeg f.. i å oppdatere. Nei, er du gal? Notch er ikkje Ubisoft. I staden for å bruke kun ein client, kjører det ein server lokalt i bakgrunnen, som du spelar minecraft på. Dette har lite å seie for ytelse, spesielt mtp at Dinnerbone har gjort serveren meir effektiv. 1 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 "og den største nyheten er at enspillermodus ikke lenger er separat fra flerspillermodus." Vil dette si at man må være på nett for å spille? Isåfall gir jeg f.. i å oppdatere. Nei, er du gal? Notch er ikkje Ubisoft. I staden for å bruke kun ein client, kjører det ein server lokalt i bakgrunnen, som du spelar minecraft på. Dette har lite å seie for ytelse, spesielt mtp at Dinnerbone har gjort serveren meir effektiv. Jeb* Dette med at singelplayer har multiplayer "gående i bakgrunnen" er ikke noe problem når man spiller. De måtte også gjøre dette for mod API som kommer i fremtiden. Har spilt de siste snapshotene og de fungerer veldig bra Lenke til kommentar
graggar Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 man kan spille enspillermodus uten online! 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeb* Nei. Ikkje for å hovere, men ein rettar rett og slett ikkje på MEG når det er snakk om minecraft. 1 Lenke til kommentar
HattyBusk Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Er mulig jeg er helt på jordet, men burde ikke singleplayer server hjelpe på ytelsen for mange ved at det blir mulig for minecraft å bruke to kjerner? Mens den i dag bare bruker en (tror jeg)? Eller blir både klient og server kjørende på samme kjerne gjennom java? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Ikkje for å hovere, men ein rettar rett og slett ikkje på MEG når det er snakk om minecraft. *Minecraft ;P 3 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 "og den største nyheten er at enspillermodus ikke lenger er separat fra flerspillermodus."Vil dette si at man må være på nett for å spille? Isåfall gir jeg f.. i å oppdatere. Regner med at det funker slik som Quake og Quake2 gjorde. Der var single-player bare en multi-player server som gikk lokalt. Man kunne tilogmed bli med i singleplayer spill som folk spilte over LAN. Hvis MP blir sånn som det er nå, må du være på nett når du starter spillet, ellers forsvinner inventoryet ditt, og du blir hetende "Player". Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Du trenger ikke være på nett for å spille singleplayer. Det er bare at spillet ditcher den nåværende måten å drive singleplayer på, og går over til en lokal versjon av multiplayer. Det vil si at maskinen din driver en lokal server som du spiller på. Ingen netttilgang nødvendig. Du kan åpne denne for andre på nettverket ditt om du vil, men det krever naturligvis en form for nettverk. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Jeb* Nei. https://twitter.com/...174958310080512 Ikkje for å hovere, men ein rettar rett og slett ikkje på MEG når det er snakk om minecraft. Jeb er jo sjefen for Minecraft nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå