Gå til innhold

Gunnars - SteelSeries Scope

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurte på om noen av dere har kjøpt SteelSeries Scope, eller Gunnars generelt. Er ute etter å kjøpe disse, men lurer på hvor jeg bør kjøpe dem.

Gunnars.com har de billig, men koster dette ekstra med toll osv? Kan veldig lite om slikt. Ellers har Komplett.no de samme for 200 kr mer, men de har dem ikke på lager akkurat nå. Hadde vært greit med "GUNNAR Eyewear Carrying Case" også. Legger man til disse i bestilling på gunnars.com, blir det fortsatt billigere enn bare brillene på komplett.

Noen som har ideer? Litt synd at jeg ikke får brukt dem i helga, men det får nå bare være.

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har, men jeg kjøpte på Komplett. Blir ikke særlig mye billigere å bestille fra gunnars.com hvis du regner med frakt og slikt i tillegg. :)

Det var det jeg gjorde. Med frakt, så er det 200 kr billigere på gunnars.com. Skulle til å bestille der, men begynte å lure på om det var toll osv i tillegg.

Lenke til kommentar

Når du importerer ting til Norge, så må du som regel betale +25% MVA og en hundrings til Posten for å behandle pakken, så lenge pakkens verdi er over 200,- kroner. Ofte det ikke lønner seg på datautstyr, og at det blir billigere å handle i Norge.

Lenke til kommentar

Ja ok. Men fant de også på MaxFps.no, som også er billigere enn komplett + de er på lager. Er det en bra side å kjøpe på? Har ikke kjøpt noe der før.

Edit: Ser ut til at det er bra, så skal se om jeg får bestilt derfra. Vet ikke om det trengs, men i tilfelle - hvilken hard case kan anbefales for disse?

Endret av Ariston
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...