tomsi42 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Takk for en fin fotoettermiddag i solfylte og varme Oslo. Her kan vi poste dagens fangst. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Takk for en hyggelig ettermiddag. Ingen ekstrem fangst, men noe brukbart ble det. Noe i gjerde Tube to the toll Gakk gakk (med skadet ben?) Alkis Ikke Nesoddbåten Gressholmen, med Nesodden i bakgrunnen På hell Endret 6. juli 2012 av Andreasfe 2 Lenke til kommentar
eks Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jo, takk for en fin ettermiddag.... Ble noen bra bilder... Ble mye tele på meg i dag... Stort sett Canon FD 135mm f2 og 200mm f2,8 IF som ble brukt: Balkongrekkverk inspirert av filmnegativer...? En humle på en tistelblomst, tatt så å si på nærgrensen til 200/2,8 på største blender: Celebrity Constellation på tur ut fra Oslo... Tipper det ble bra "sail away party" ved avgang i ettermiddag... 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Da får jeg legge ut noen bilder jeg også: Turistsesongen er i gang: Sommerstemning i Oslo: Bare rør: Is må til: Summer in the city: I Operaen: Sjømannsskolen: Grei skute i funky farger - må ta en runde til med denne: (eks nevnte Chandris Line - et gresk rederi. Båten det var snakk om, er denne; båten som fraktet meg fra Southampton til Sydney i 1974). En morsom sjappe - med mange gamle kameraer: Endret 5. juli 2012 av tomsi42 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Her er noen bilder til. ilpostino (...) chiller i gresset: ilpostino (...) og en fyr som leser klassekampen kan gi et inntrykk av hva man kan få til med en Sigma 30mm f/2.8 Some "fishy" people 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 reiser bort rett etter jobb i morgen så vet ikke om jeg får lagt ut noe før over helgen. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Ingen stor fangst her, men får vel bidra til tråden likevel 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå