heiheihallohallo Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Tusen takk for mange svar, har desverre ikke hatt tid til å svare på denne tråden før nå! Jeg prøvde I Wanna Be The Guy, men kontrollene fungerte ikke og etter 30 min med å prøve å fikse dem gidde jeg opp. Har Binding of Isaac og det er et fantastisk spill! Starcraft 2 har jeg ville prøvd ut lenge nå siden det virker som et utfordrende og tilfredstillende spill når man "kommer seg inn i det". Har dota 2 og er ikke veldig fornøyd. Var ikke utfordrende eller spesielt gøy. Personlig synes jeg at både LoL og HON er bedre(kan være fordi jeg har hatt sykt delay hver gang jeg spilt det). Spiller diablo 3 rimelig ofte. Er morsomt, men ikke veldig vanskelig, ikke engang på inferno. Hardcore mode føler jeg "tvinger" deg inn i en spillestil(tanky), noe jeg ikke er fan av. Takker igjen for svar, tar i mot flere tips! EDIT: Merket nå at jeg utelukket mange andre svar. Serious Sam ser interessant ut, mulig det blir prøvd ut. DayZ har jeg veldig lyst å prøve ut, men gidder ikke å starte alene uten noen kompiser. Har spilt STALKER, likte det egentlig ikke veldig godt. Har rundet Amnesia to ganger nå. Hard Reset ser rimelig bra ut, mulig jeg må prøve demoen. Endret 10. juli 2012 av Noodlemaster Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Enig at spill er for enkle. Men det er jo ganke greit å starte nye spill på hard så man ikke løper gjennom hele spillet tvært. Siste spillet jeg faktisk blef frustrert over var Megaman 10 på PS3. Dont know om det er på pc. Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Mulig flere er nevnt, men: DayZ (enkelt nok, men kan bli jævli om rett situasjon oppstår) Dead Space 2 Hardcore (ikke direkte vanskelig om man vet hva som vil skje) Spec Ops The Line FUBAR (her fikk iallefall jeg noen mindre problemer, suicide mission var enkel, men fubar er mye værre. Men er vel få av dagens spill som er vanskelige om man bare tar seg tid til å "lære" spillet, og har noe kjappe reaksjoner. Lenke til kommentar
Panzerswein Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Tusen takk for mange svar, har desverre ikke hatt tid til å svare på denne tråden før nå! Jeg prøvde I Wanna Be The Guy, men kontrollene fungerte ikke og etter 30 min med å prøve å fikse dem gidde jeg opp. Har Binding of Isaac og det er et fantastisk spill! Starcraft 2 har jeg ville prøvd ut lenge nå siden det virker som et utfordrende og tilfredstillende spill når man "kommer seg inn i det". Har dota 2 og er ikke veldig fornøyd. Var ikke utfordrende eller spesielt gøy. Personlig synes jeg at både LoL og HON er bedre(kan være fordi jeg har hatt sykt delay hver gang jeg spilt det). Spiller diablo 3 rimelig ofte. Er morsomt, men ikke veldig vanskelig, ikke engang på inferno. Hardcore mode føler jeg "tvinger" deg inn i en spillestil(tanky), noe jeg ikke er fan av. Takker igjen for svar, tar i mot flere tips! EDIT: Merket nå at jeg utelukket mange andre svar. Serious Sam ser interessant ut, mulig det blir prøvd ut. DayZ har jeg veldig lyst å prøve ut, men gidder ikke å starte alene uten noen kompiser. Har spilt STALKER, likte det egentlig ikke veldig godt. Har rundet Amnesia to ganger nå. Hard Reset ser rimelig bra ut, mulig jeg må prøve demoen. Ett spill du absolutt må prøve er Wolfenstein 3D!!! Tar du det på 100% så er du en av veldig få verden over. (Min beste er 98.8%) Ett annet er Legend of Grimrock, dette kan jeg ikke gi ett konkret svar på om er heftig vanskelig eller ei, men ganske sikker på at det blir en del hodebry når du kommer inn i det! Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Ingen som har nevnt dwarf fortress enda? Edit: Endret 11. juli 2012 av anders iver Lenke til kommentar
heiheihallohallo Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Takk for flere tips, blir å prøve ut Wolfenstein 3D. Forresten, er ikke ute etter spill med "steep learning curve", men heller spill som er vanskelige å fullføre. Endret 12. juli 2012 av Noodlemaster Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hva med Riven: The Sequel to Myst? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 spill som er bare vanskelige og fullføre. duke nukem forever revelations 2012 kunne ikke dy meg 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Amnesia: The Dark Descent Så skummelt at det blir vanskelig å fullføre. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ja og dersom du liker de er også Bad Rats og Rogue Warrior gode alternativ. For å være seriøs, Titan Attacks er en alien invaders klone med et par forandringer som forskjellige aliens, forskjellige planeter (bakgrunner) og at du kan oppgradere skytern din. Det er heller ikke noen skjold som henger over deg. Det er veldig vanskelig og mange, deriblant forum-superstjernen Pokey anser det til å være "dritt umulig fuck", personlig ga jeg opp lenge før jeg kom så langt som han. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Civilization på Deity Slenger meg på denne, spill CIV på hardeste level, og bli nuket alt mens du er i middelalderen! Det er superfrustrenende, hvis det er dette du ønsker deg, har du nok svaret her. Å vinne på denne levelen, er bortimot umulig, uansett! Lenke til kommentar
andreass1991 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) - De vanskeligste Battletoad - NES Ghouls and ghosts - NES Silver surfer NES - Ghost and goblins - SNES Ninja gaiden - NES - Nyere spill Ninja gaiden, god of war, og bayonetta, Disse spillene er riktig nok bare vanskelige på høy, eller høyeste vanskelighetsgrad. Kan også anbefale starcraft 2, ekstremt krevende spill, du må bruke både hodet,fingerene, og evnen din til å ta kjappe besluttninger, dette er ett spill som gir mye tilbake når du kommer på ett høyt nivå online. Utover dette, så er de fleste ps3, eller xbox 360 spill vanskelige på very hard:P Men vil du ha en skikkelig utfordring så tester du NES spillene. Endret 12. juli 2012 av andreass1991 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Kanskje det er nevnt men, Diablo 3. Er nerfed på inferno mode men fortsatt mange som gråter over at det er for vanskelig. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Prøv Edgeland! (finnes også på desura.com og indievania.com) Første spillet jeg har vært med på å lage, litt for vanskelig sier noen. Har gjort det en del enklere for Xbox Live Indie Games, hvor det ikke er ute enda. Endret 12. juli 2012 av RAD1V Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Vet ikke om det er nevnt ennå, men I Wanna Be The Boshy er vel hakket vanskeligere enn I Wanna Be The Guy. Hvis ikke dette spillet får deg til å gråte, så vet ikke jeg. http://kayin.pyoko.org/iwbtg/forums/index.php?topic=8293.0 Og VVVVV kan ikke regnes som et vanskelig spill med mindre du prøver å krysse 10 minutter på Super Gravitron eller hva nå enn den helvetes bonusbanen heter. 1 Lenke til kommentar
killkid Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Noen av spillene jeg syns har vært utfordrenes/irreterendes til tider: Trials HD (Xbox) Målet mitt er å få Gull på alle baner. Det vil si at du ikke må kræsje en eneste gang. Så når du har prøvd og prøvd og prøvd i flere timer men får det ikke til og kommer tilbake dagen etter og klarer banen på første forsøk.. da, da ryker kontrolleren! Metal Gear Solid 1 (PS1) Har faktisk aldri runnet dette spillet, kan være at jeg syns det var vanskelig i og med jeg spillte det når jeg gikk i 6 klasse. Farcry kansje ikke det vanskeligste spillet, men av og til sinnsykt irreterende og veldig bra fun factor Men det er som de andre sier, de gamle spillene var mer utfordrenes (kansje fordi det var et nytt aspekt vi aldri har prøvd før). Det var en som nevnte Dota2, jeg er enig med ham. Det er faktisk et ganske krevende spill, du må kjenne karakterene du møter og bygge deg opp mot dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå