Gå til innhold

På leting etter ekstremt vanskelige spill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du er glad i skrekk spill så kan du jo alltids prøve deg på "Slender".

Det er gratis å laste ned og hele spillet går ut på å få tak i 8 papir sider med forskjellige ting på, uten å bli tatt av "Slender Man" som de kaller han.

 

Så langt er det ingen som har klart å få tak i alle sidene, så hvis du ønsker en utfordring så kan dette være riktig spill :D (selv om spillet er litt kort.)

 

Her er en "teaser" video for spillet:

 

http://www.youtube.com/watch?v=0BswJKtn_9o&feature=plcp

Endret av TheBrokenToast
Lenke til kommentar

Da synes jeg du skal prøve Dayz.. Om du liker førstepersons spill, og er fan av f.eks the walking dead, da er dette spillet for deg.

 

 

Det er en mod til Arma2, hvor du befinner deg på en gigantisk øy, infisert av zombier. Poenget er å samle mat, våpen, utstyr etc, og rett og slett bare overleve. Du spiller online, og det er opptil 50 andre spillere pr server, som løper rundt på samme øy.

 

Det utfordrende her er å overleve! Blir du drept, så begynner du helt på nytt og mister alt av utstyr etc, noe som gjør at du må overveie enhver situasjon du havner i til forskjell fra andre fps hvor du bare kan løpe inn og blaste løs, for så å respawne med samme utstyr, omtrent på samme sted kort tid etter. Utstyr har du ingenting av når du starter, så i begynnelsen må du komme deg til bebyggelsen og forsøke å finne et våpen.

 

Ammo og våpen vokser ikke på trær, og hver kule teller. Noe helt annet å spille på denne måten, når du må spare på ammunisjon, og kun skyte når de absolutt er nødvendig! Zombiene tiltrekkes også av lyder og ikke minst lys, så bruk av lys om natten bør du være forsiktig med, og i tillegg har du andre røvere av spillere som er ute etter nytt utsyr som kan se lommelykta di på lang avstand.

 

Det er faktisk sjelden man treffer på andre spillere, siden området er så gigantisk, med skoger, landsbyer, og byer. Og ser du først noen andre, da må du vurdere om du skal ta sjansen på å ta kontakt med de, for så å prøve å samarbeide med de, eller om du skal unngå de, i tilfelle de skulle finne på å drepe deg og ta utstyret ditt. Man vil jo ikke begynne helt på nytt etter å ha funnet en fet rifle!?

 

Kjøretøy finnes også. Busser, biler, motorsykler, atv, og et og annet helikopter! MEN ikke tro du bare kan kjøre avgårde på de! Neida.. de mangler som regel et dekk, bensin osv. Så da må man finne en bensinstasjon! Du sa jo du ville ha det vanskelig!

 

Ligger masse gameplay klipp på youtube. Moden er gratis, arma 2 må kjøpes på steam for en billig penge, MEN det er verdt det. Genialt å spille med en kompis eller to!

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=A7Q8c8jnL3s

Lenke til kommentar

Vell det er ikkje FPS, men dei er sjukt vanskeleg uten å få hjelp

Zork serien til DoS(last ned dosbox og kjør spillet gjennom der) Det er eit text basert spill, som betyr at du skriver alltid du skal gjera i spillet. Må nok sei at eg blei ganske sur og frustrert. Selve historien i spillet er ikkje lang, men du bruke ekstreme antall timer for å finne ut hvordan du skal gjennomføre spillet, uten og må begynne på nytt fordi du gjorde noke feil. Det er 3 spill i serien, og eg må sei at det må være en av favoritt spillene mine opp gjennom tidene.

 

"It's total dark, your most likely to be eaten by a grue"

 

GO for ZORK!

Lenke til kommentar

Da synes jeg du skal prøve Dayz.. Om du liker førstepersons spill, og er fan av f.eks the walking dead, da er dette spillet for deg.

 

 

Det er en mod til Arma2, hvor du befinner deg på en gigantisk øy, infisert av zombier. Poenget er å samle mat, våpen, utstyr etc, og rett og slett bare overleve. Du spiller online, og det er opptil 50 andre spillere pr server, som løper rundt på samme øy.

 

Det utfordrende her er å overleve! Blir du drept, så begynner du helt på nytt og mister alt av utstyr etc, noe som gjør at du må overveie enhver situasjon du havner i til forskjell fra andre fps hvor du bare kan løpe inn og blaste løs, for så å respawne med samme utstyr, omtrent på samme sted kort tid etter. Utstyr har du ingenting av når du starter, så i begynnelsen må du komme deg til bebyggelsen og forsøke å finne et våpen.

 

Ammo og våpen vokser ikke på trær, og hver kule teller. Noe helt annet å spille på denne måten, når du må spare på ammunisjon, og kun skyte når de absolutt er nødvendig! Zombiene tiltrekkes også av lyder og ikke minst lys, så bruk av lys om natten bør du være forsiktig med, og i tillegg har du andre røvere av spillere som er ute etter nytt utsyr som kan se lommelykta di på lang avstand.

 

Det er faktisk sjelden man treffer på andre spillere, siden området er så gigantisk, med skoger, landsbyer, og byer. Og ser du først noen andre, da må du vurdere om du skal ta sjansen på å ta kontakt med de, for så å prøve å samarbeide med de, eller om du skal unngå de, i tilfelle de skulle finne på å drepe deg og ta utstyret ditt. Man vil jo ikke begynne helt på nytt etter å ha funnet en fet rifle!?

 

Kjøretøy finnes også. Busser, biler, motorsykler, atv, og et og annet helikopter! MEN ikke tro du bare kan kjøre avgårde på de! Neida.. de mangler som regel et dekk, bensin osv. Så da må man finne en bensinstasjon! Du sa jo du ville ha det vanskelig!

 

Ligger masse gameplay klipp på youtube. Moden er gratis, arma 2 må kjøpes på steam for en billig penge, MEN det er verdt det. Genialt å spille med en kompis eller to!

 

 

Ser moro ut, kunne godt tenke meg å prøve det. Fant en litt lenger video som viser gameplay:

 

Lenke til kommentar

Lett å lære men umulig å mestre!

Enkelt og greit - Sjakk!

 

Faktisk ja!

 

Etter det punktet hvor AI'ene ble så gode at mennesker ikke lenger har sjans mot dem, er vel det noe av det vanskeligste man kan begi seg ut på. Sjakk mot en god AI.

 

Jeg er helt enig i at sjakk er et fantastisk spill, men spørsmålet er om det fyller kriteriet for "så frustrerende vanskelig at det er til å grine av"...? ;)

Endret av Dunsay
Lenke til kommentar

Ikke akkurat et PC Spill men et Browsereventyr for deg som liker gåter:

 

http://notpron.org/notpron/

 

Kun 26 personer er sertifisert å greie spillet av 16 millioner besøkende.

 

Jeg prøvde spillet selv for en veldig lang stund tilbake da dette var nytt og husker ikke selv akkurat hvor langt jeg kom meg men brukte rundt 3-4 dager for å komme meg til rundt level 30 av 100 levels som var på det stadiet.

 

 

Anbefaler for det sterkeste for de som liker utfordringer å prøve seg på dette!

IKKE bruk hjelpemidler annet en Googlesøkbaren som skal være inne på siden dersom du trenger den, alle hint og hjelpemidler skal ligge tilgjengelig på siden, man trenger bare å tolke det riktig!

 

Du får også et diplom om du noen gang blir ferdig med det som kanskje kan være til verdi en gang!

http://deathball.net...gfx/preview.jpg

Endret av Shelfen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...