morgan_kane Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 For det første, hvordan gjennopretter man tapt data på minnekort? vet det finnes en del programvare som kan gjøre det men har ikke peiling på hvilke :S Så for det andre, minnekortet som jeg har sletter ganske ofte musikk og bilder. Telefonen er en Huawei 8800 så jeg antar det er en sammenheng på et vis. Hvordan kan jeg fikse dette problemet? Minnekortet er også treig til å browse musikk... Er så ille at telefonen låser seg. Minnekortet er et class 4 micro sdHC på 8 GB. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Kanskje du er så heldig å ha kjøpt et juksekort. Dvs et kort som gir seg ut for å være 8gb men som i virkeligheten er mindre. Da vil du kunne oppleve at de første bildene overskrives av nyere. Har ikke opplevd dette selv så jeg kan selvølgelig ikke si at det er akkurat sånn du vil oppleve det. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg har hatt fake minnekort noen ganger, men der har det som regel endt med at filer har blitt korrupte, jeg har sett at dem ligger der, men vært klin umulig å åpne noen av dem. Dette var vel noe 8gb kort fra dealextreme.. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 hmm, men dette er et minnekort i fra staples. Tviler for at de selger no fake der. Men eg fant no alle filan mine me hjelp av http://www.piriform.com/recuva Vurdere å formatere minnekortet for å se om det blir bedre. For når det er klikk så får jeg opp at det er skadet og må kanskje formateres. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Vet du om problemet er begrenset til ett enkelt minnekort? Prøvd andre minnekort? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 Det veit jeg desverre ikke, har kun et minnekort å prøve med. Men jeg har mistanker om at den ikke takler 3-4 GB musikk siden den hakker når jeg går gjennom all musikken jeg har. Minnekortet har oppført seg rart før ved at den sletter musikk ifra andre halvdel av alfabetet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå