Svein Oftedal Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Nordland Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Flott, og nesten "nasjonalromantisk" motiv du har fanget her. God komp! Virker en tanke mørkt....? God 4'er! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Eit knallflott bilete av nord norsk natur. Likar veldig godt vinklinga på båten da det ser ut som den seglar inn i biletet. Flotte fargar, god djupneskarpheit god komposisjon. Flott med skyene på himmelen. Veldig bra! Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Flott, og nesten "nasjonalromantisk" motiv du har fanget her. God komp! Virker en tanke mørkt....? God 4'er! Takk for kommentar! Ja, jeg for står at du synes det er en tanke mørkt. Ser at jeg generelt liker å lage bildene noe mørkere og "mettere" enn de fleste andre. Burde kanskje revurdere dette? Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Utrolig vakkert ! Ville fjernet den hvite plastfenderen i underkant av båten, ellers synes jeg bildet er upåklagelig . Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Flott, og nesten "nasjonalromantisk" motiv du har fanget her. God komp! Virker en tanke mørkt....? God 4'er! Takk for kommentar! Ja, jeg for står at du synes det er en tanke mørkt. Ser at jeg generelt liker å lage bildene noe mørkere og "mettere" enn de fleste andre. Burde kanskje revurdere dette? Personligt så meiner eg du ikke må revurdere Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Flott, og nesten "nasjonalromantisk" motiv du har fanget her. God komp! Virker en tanke mørkt....? God 4'er! Takk for kommentar! Ja, jeg for står at du synes det er en tanke mørkt. Ser at jeg generelt liker å lage bildene noe mørkere og "mettere" enn de fleste andre. Burde kanskje revurdere dette? Har vel noe av den samme tendensen selv, iallefall mht at særlig landskapsbilder ofte blir litt mørkere enn snittet ellers... , er vel kanskje litt for forsiktig med fargemetningen, men prøver å venne meg til kraftigere farger! Vet ikke om du bør revurdere, var jo egentlig bare en betrakning/noe som slo meg ved første øyesyn dette.... Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Supert bilde. Er nok enig med de som syns det er for mørk. Blir litt månelys stemning her og det er jo tøft det også. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Syned det er helt nydelig bilde. Treffer meg helt hjemme. Ro og gode farger. Spennede forgrunn og bakgrunn. Mange detaljer. Jeg liker at det er så mørkt som det er. Synes det gir ro over bildet. Men må ta høyde for at skjermen min ikke trenger å være riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg