Terje Solfugl Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Kveldstemning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Flott kveldstemning du formidlar her Terje! Nydelege fargar og god skarpheit. Komposisjonen set som den skal. Likar dette! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Nok en god stemningsrapport fra havgapet dette! Liker spesielt godt denne fargetonen du framviser her.... Får vel aldri nok av slike gyldne øyeblikk i livet...! God 4'er! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Vakre farger og tone i bilde,helt topp med båt og dei sorte kontrastene i bilde,restene av solen dominerer noe,personligt ville eg gjort den rundere i behandling og dermed litt mindre,tømte selv bare gult en gang i resterende og det ble ok,eller bare gult i det hvite for og dempe det noe,bare noen tanker. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Vakre farger og tone i bilde,helt topp med båt og dei sorte kontrastene i bilde,restene av solen dominerer noe,personligt ville eg gjort den rundere i behandling og dermed litt mindre,tømte selv bare gult en gang i resterende og det ble ok,eller bare gult i det hvite for og dempe det noe,bare noen tanker. Der er vi forskjellige, jeg vil helst ikke forandre virkeligheten :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg