Gå til innhold

BK: Husk Temadagen 8.7. da dere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke bare at du hadde glemt å dusje idag da Svein ? he.he :)

Nei alvorlig talt synes jeg bildet er interessant og flott på mange måter ...at den antagelig har lagt elsk på deg er nå en ting..at du er nybegynner som meg i makro, og får til såpass, imponerer meg..godt jobba !

Lenke til kommentar

Var ikke bare at du hadde glemt å dusje idag da Svein ? he.he :)Nei alvorlig talt synes jeg bildet er interessant og flott på mange måter ...at den antagelig har lagt elsk på deg er nå en ting..at du er nybegynner som meg i makro, og får til såpass, imponerer meg..godt jobba !

Takker Terje! Har alltid hatt stor tiltrekningskraft (iallefall på knott/mygg), så det er vel forklaringen.... ;)

Skal bli artig utover nå, når forhåpentligvis varmen og de "identifiserbare flygende objekter" innfinner seg... Håper iallefall på mange øvingsobjekter! :)

Lenke til kommentar

Stilig flue dette. Flott at den ser rett på deg. Det eneste prike fra meg er at fokuset sitter lengre bak på flua og ikke på øynene.

Takker trondwestby!

Flott med slike innspill. Det er det jeg lærer av....

Prøvde med flere skudd å få fokus på øynene, men fikk det ikke til denne gang. Skal nok prøve og prøve på nytt når anledningen byr seg... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...