smort1 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Husk Temadagen 8.7. da dere! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Stilig symmertri i vinger og benføring Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Stilig symmertri i vinger og benføring Takker Torhild! Ja, den stilte seg etterhvert opp slik og nesten "tryglet" om å bli foreviget..... Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Var ikke bare at du hadde glemt å dusje idag da Svein ? he.he Nei alvorlig talt synes jeg bildet er interessant og flott på mange måter ...at den antagelig har lagt elsk på deg er nå en ting..at du er nybegynner som meg i makro, og får til såpass, imponerer meg..godt jobba ! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg syns denne ble veldig tøff! Flott fokus og god blikkontakt - ellers liker jeg godt linjene i bakgrunnen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Var ikke bare at du hadde glemt å dusje idag da Svein ? he.he :)Nei alvorlig talt synes jeg bildet er interessant og flott på mange måter ...at den antagelig har lagt elsk på deg er nå en ting..at du er nybegynner som meg i makro, og får til såpass, imponerer meg..godt jobba ! Takker Terje! Har alltid hatt stor tiltrekningskraft (iallefall på knott/mygg), så det er vel forklaringen.... Skal bli artig utover nå, når forhåpentligvis varmen og de "identifiserbare flygende objekter" innfinner seg... Håper iallefall på mange øvingsobjekter! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg syns denne ble veldig tøff! Flott fokus og god blikkontakt - ellers liker jeg godt linjene i bakgrunnen. Takker Astrid! Kjekt å høre! Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 fascinerende at komme tæt på de små skabninger, en spændende verden og begi sig inn i, fortsæt og øve, bra begyndelse Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Likte godt bilde!!enig med dei andre nedover,eller nå når eg har svart blir det oppover. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Stilig flue dette. Flott at den ser rett på deg. Det eneste prike fra meg er at fokuset sitter lengre bak på flua og ikke på øynene. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Stilig flue dette. Flott at den ser rett på deg. Det eneste prike fra meg er at fokuset sitter lengre bak på flua og ikke på øynene. Takker trondwestby! Flott med slike innspill. Det er det jeg lærer av.... Prøvde med flere skudd å få fokus på øynene, men fikk det ikke til denne gang. Skal nok prøve og prøve på nytt når anledningen byr seg... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 fascinerende at komme tæt på de små skabninger, en spændende verden og begi sig inn i, fortsæt og øve, bra begyndelse Takker leifholm! Øver fortsatt jeg vettu.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 Likte godt bilde!!enig med dei andre nedover,eller nå når eg har svart blir det oppover.Ha en fin kveld. Takker Tor r! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg