sinnaelgen Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 søkefeltet rett over kategorivalget fungerer ikke jeg skulle søke på ett eller annet om firefox og det ender med en lang liste til den siste tråden jeg var innom: "kan man dø av å drikke for mye vann ? " Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Søkefeltet er håpløst, ja. I tillegg "troller" det meg. Når jeg trykker på søkefeltet for å skrive et søkeord, vokser det en tomme til høyre. Når jeg skal trykke på forstørrelsesglasset for å utføre søket, trekker søkefeltet seg sammen igjen, så jeg ikke treffer knappen. Dette er søkefelt-knappen: Skogens konge: Prøv å gjenta søket ditt. Pleier å virke noe bedre på andre forsøk. Endret 5. juli 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 2 ganger klikk på knappen for å søke , for finne riktig data er for dårlig første resultat må jo være overlevelse av data fra en eller annen databuffer Det minner litt om samme filen Altinn hadde Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Sikker på at du ikke har valgt "søk i tråden", da? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Sikker på at du ikke har valgt "søk i tråden", da? selvfølgelig valgte jeg "søk i tråden" .feltet oppe til venstre. Det dumme er at man får ikke noe alternativ hvor man vil søke første gang så blir jeg forflyttet til en ny side jeg tro det var det som het avansert søk når jeg da klikker på symbolet for søk så kommer resultatet opp jeg ser nå at disse alternativene ligger i en skult meny som man bare får frem med et ekstra klikke med musen Endret 10. juli 2012 av den andre elgen Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 I mellomtiden så kan man til nød (eller det funker jo faktisk) tvinge google til å kun søke på nettsiden diskusjon.no. Da skriver du i søkefeltet: site:diskusjon.no søkeord Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) I mellomtiden så kan man til nød (eller det funker jo faktisk) tvinge google til å kun søke på nettsiden diskusjon.no. Da skriver du i søkefeltet: site:diskusjon.no søkeord joda men det virker noe tungvindt det er faktisk enklere å bruke avansert søk i stedet Endret 10. juli 2012 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå