Hveding Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hei! Nå har jeg endelig fått min egen Samsung SSD 830 series. Vet jo at disse SSD'ene har 6Gb/s, men mitt hovedkort støtter bare 3Gb/s. Er det veldig stor forskjell på 3 og 6Gb/s ? Vil jo gjærne få ytelsen av en SSD når jeg førsta har kjøpt en.. Må jeg kanskje kjøpe nytt HK, eller vil 3Gb/s holde i masse vis ? Mvh Patrick. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Du mister bare lese og skrivehastighet. Men responstiden er ca like bra. 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Til vanlig bruk vil du ikke merke mye forskjell. Se på denne testen: http://www.tomshardw...bps,3110-7.html Her ser du det er ingen forskjell på SATA 2 og SATA 3. Er altså ingen vits å oppgradere kun for å få SATA 3. Endret 5. juli 2012 av eleNef 1 Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 okey.. Kunne vært greit å få lese og skrive hastighetene med, men får vel bare vente til neste oppgradering (nytt hovedkort når jeg gidder). Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 2 dager gammel tråd om nøyaktig det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå