Gå til innhold

Nytt headset til PC. Spilling og musikk


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er på utkikk etter nytt headset for å erstatte mitt G35. Jeg har spurt om dette før, men denne gangen skal jeg faktisk kjøpe.

 

Det jeg er ute etter er et headset som er bra til spilling, musikk, film, skype osv. Det bør ha god lyd og bass til å høre dubstep med, helst under tusenlappen. De trenger å være komfortable å bruke i opptil 10 timer til dagen.

 

For å gjøre det lettere, kan jeg sette opp en liste over ting jeg ser på:

 

* Komfort, opptil 10 timer daglig. Ikke vondt å bruke med Gunnars.

* God lyd og bass til dubstep og lignende.

* Helst under tusenlappen.

* Helst mikrofon. Hvis ikke, prøv å anbefal en billig ekstern mikrofon.

* Lukket er foretrukket.

* Surround ?

* EDIT: I tillegg skal de være over øret.

 

I tillegg tenkte jeg på å kjøpe meg et lydkort, men det går vel ut på hvor dyrt dette blir. Og som skrevet over, vil jeg at de skal være gode å bruke med Gunnars. Har ikke kjøpt de enda, skal vente til jeg finner et headset. Om du har noe å si annet enn "ikke kjøp", feel free.

 

Jeg har sett litt på forskjellige headsets. Det virker som alle headset har minst en feil, ingen er perfekte, enten det er pris, lyd, komfort, byggekvalitet osv. Selv om disse leder til nå, sliter Sennheiser HD 558 på noen måter. Åpent er ikke akkurat det jeg vil ha, og det har dårlig bass. Audio Technica ATH-M50 ser bra ut, men har dårlig komfort.

 

Håper noen kan hjelpe meg her. Spurte litt på Head-Fi, men dårlig med svar til nå. Tror ikke jeg har glemt noe, men det finner man utav.

 

Takker igjen!

Endret av Ariston
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha USB tilkobling eller vanelig 3.5 mm?. :hmm:

Godt spørsmål. Og svaret er vel at jeg ikke vet. Vet ikke hva som er best eller om det faktisk er noen forskjell. Så det har vel ikke noe å si med mindre det er forskjell. Blir det 3.5 mm bør jeg vel kjøpe lydkort i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...