Gå til innhold

the secret world via origin

Anbefalte innlegg

Hvor stort er spillet egentlig?

Til å begynne med så sto det 14,4 gig. Da tengte jeg "jøss! det var stort, enda godt jeg har fiber" så kom jeg tilbake til dataen etter et par timer og nå er det blitt lastet ned 23,1 gigs. Da tenkte jeg "hva faen???" Noen som vet hvor mye som skal lastes ned? Det står hverken prosenter eller antatt til det er ferdig, det er litt kjipt å bare peise på og så plutselig er hele internett lastet ned på spill-disken min...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om noen minutter så har jeg lastet ned det dobbeltet av det det sto at jeg skulle laste ned

Jeg mistenker sterkt at jeg laster ned en server-versjon eller noe slikt

HARDDISK: Minst 20 GB ledig plass

jaja, fortsatt litt å gå på

98 gig igjen på den disken

25 gig lastet ned nå

jeg bør muligens kjøpe dette spillet i butikken også, helt idioti å laste ned et så stort spill hvis man skal skifte en hdd

25,1

25,6

26,6

27,7

hvor stort er det spillet???

27,9

28,7

nå med rævva hastighet så det må begynne å nærme seg slutten

29,1

nå har jeg lastet ned godt over det dobbelte av det som var oppgitt. hva skjer???

Lenke til kommentar

takk for tilbakemeldinger. da vet jeg hva jeg skal forholdet meg til. Er det gøy da, eller bør jeg avinnstallere spillet før jeg prøver?

Vurderer du å fjerne et spill til 400,- før du har prøvd det sånn at du kan gå i butikken for å kjøpe en kopi til dersom du skulle bytte HD en gang i fremtiden ?

Èller misforsto jeg deg ?

Lenke til kommentar

37

takk for tilbakemeldinger. da vet jeg hva jeg skal forholdet meg til. Er det gøy da, eller bør jeg avinnstallere spillet før jeg prøver?

Vurderer du å fjerne et spill til 400,- før du har prøvd det sånn at du kan gå i butikken for å kjøpe en kopi til dersom du skulle bytte HD en gang i fremtiden ?

stemmer det, men de hadde det ikke på elkjøp

:(

37,3

39 gig

faen. bomma på gigs og megs når jeg så på plass tilgjengelig så skiten gikk bare i loop uten å gi beskjed!!!

Lenke til kommentar

37

stemmer det, men de hadde det ikke på elkjøp

:(

Er det ikke enklere å kopiere hele mappa med spillet som du nå har lastet ned og legge den på en ekstern hardisk da ? Så har du jo en eventuel backup på den måten.

Et annet alternativ er jo å kjøpe en til HD og sette den i PC nå. Det vil jo være billigere enn å kjøpe spillet to ganger.

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp Battlefield 3 over Origin, og det vises ikke under mine spill. Så jeg får ikke lastet det ned. Det ser også ut som de har elendig kundesupport. Da de bare har skrevet ned ferdig sprøsmål med svar.

Endret av Scorpion88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...