Gå til innhold

Skriver til diverse trykk

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på jakt etter en ny foto-/multifunksjonsskriver og vil gjerne rådføre meg med dere. Skriveren skal brukes til å printe cd-coveromslag, printer på plater (den må altså kunne skrive på plater), og generell trykking (hefter osv). Volumet er veldig lavt, så trenger ikke noe store greier. Jeg vil gjerne at skriveren kan printe en hel A4-side, altså uten marg.

Om den er kompakt i størrelsen er absolutt et pluss, om den har scanner er ikke viktig, og pris er et viktig faktum. Er ikke ute etter å bruke så mye penger så 0-800,- er en fin prisgruppe ;-).

Har sett litt på forskjellige Canon Pixma (feks P4950) og Epson Stylus (feks. X130), men er vanskelig for meg å vite som ikke har noen erfaring med slikt. Den må være kompatibel med Mac, om den kan kobles til nettverk er et pluss, men absolutt ikke nødvendig da dette vil sikkert øke prisen betraktelig.

Takker så mye for svar! :)

Mvh,

Kjetil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Har holdt meg til canon både på printere og skannere. De er raske, gir gode utskrifter, har billige patroner, og har hatt lang levetid...ihvertfall de jeg har brukt. Skal du ha en enkel skriver er IP4950 sikekrt fin. Har 5000 versjonen selv. Plugger den til win og den finner driveren og legger den inn selv.

Det eneste negative med canon er at de har en million småprogrammer som folk legger inn alt av. Trenger kun driver, som legges inn automatisk ved tilkobling, og mp navigator ex om man skal skanne. Det hentes ned i siste versjon på canonsiden. Resten er bare skrot (synes jeg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...