Rudde Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Hva heter den støvplata jeg har tatt bilde av her, trenger ny... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hva heter den støvplata jeg har tatt bilde av her, trenger ny... Jeg er mest fristet til å si "tastefjøl" .. men jeg regner med du mener blitsfoten (den som skal passe i blitsskoen). 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Er det noe man kan få kjøpt separat? med skruer? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Du får høre med et serviceverksted. Hvilket merke er blitsen? Siden dette dreier over fra "snedig" til "support" så flytter jeg de siste innleggene til et mer egnet sted. Endret 5. juli 2012 av Simen1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Det er en Yongnuo blits... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Kanskje det lønner seg å kjøpe den billigste modellen og flytte foten derfra til den modellen du har? Forutsatt at det der er en av de "dyre" modellene. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Har egentlig lyst på den nyere YN468II da jeg har vært svært fornøyd med YN468 men syns det blir stress med momds og toll og dritt og møkk Fant heldigvis denne her nå: http://www.ebay.com/itm/160774240068 så får jeg fiksa blitsen Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Mums og tull? Det er uhørt å få slikt når man får varer derfra TTL etc. fungerer bra på disse billig blitsene? Har en enklere helmanuell versjon, funker bra den og Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 hey! Hvis noen lurer på hvordan det gikk så gikk det bra. Fikk den i posten og den passet fint, lett og bytte alle funksjoner fungerer helt perfekt og ingen defekt i byggekvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå