gaute14 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Er ekstremt nysgjerrig, noen som vet hvem det dreier seg om? http://www.bt.no/nyheter/lokalt/NRK-kjendis-hengt-ut-som-pedofil-2731693.html Lenke til kommentar
vaarblomst Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) -Innhold fjernet- Endret 16. august 2012 av vaarblomst 2 Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg tror ikke han er pedofil, men er bare nysgjerrig på hvem det kan være. Er jo ekstremt kjipt gjort om det ikke stemmer. Selv er han på ferie, og kan gjøre fint lite for å forsvare seg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg kan garantere deg at dersom navnet blir nevnt i tråden så blir moderator arg. Anbefaler å holde det unna offentlige kanaler som dette. Og hvordan kan man forsvare seg mot slikt uansett? Sette opp plakater med "nei, det er jeg ikke"? Lenke til kommentar
parachrome Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) removed Endret 6. juli 2012 av parachrome Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Det skal ikke akkurat mye til for å finne ut hvem det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå