gorsol Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Gratisspill er herved tatt til et helt nytt nivå. Les hele saken Lenke til kommentar
fenele Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 "Likevel: Til syvende og sist er det overhodet ingen grunn til at ikke alle skal gi dette spillet en sjanse, det koster uansett ingenting." Vel det koster masse tid med grinding for å få låst opp nok utstyr til å kunne spille på et høyt nivå. CBA for min del å bruke så mye tid på farming. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 At eit spel ikkje har nokon inngangskostnad er ikkje for min del det same som at "alle burde gje det ei sjanse". Trur nok sjansen er større for at eg kjem til å, uh, ikkje bruke pengar på Planetside 2. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Det går fint an å spille Tribes: Ascend og være god uten å ha låst opp alt i klassen. Skiing og aim er langt mer avgjørende. Kongespill 2 Lenke til kommentar
Allsider Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Imponerende innsats fra utviklere, ikke mange spill som får til alt til å stemme like lekkert nå til dags. BF3 blekner i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå