allan Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Noen som vet om det går an å finne en partisjon (den er bare blitt borte...), uten å formatere resten og begynne helt på nytt ? Finnes det programvare som er spesiallagd for dette, eller finnes det verktøy i Windows som også gjør jobben ? Noen som har en formening om hva som kan ha skjedd ? mvh Allan Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Vil du se alt innholdet eller sjekke om partisjonen er der? Ved å bruke fdisk kan du hvertfall finne ut om partisjonen er der. Det fins forøvrig programmer til å finne informasjon på slettede/formaterte og "feil"-partisjonerte disker. Ontrack Easy Recovery f.eks. hjalp meg en gang partisjonsinfo'en min gikk at h****** en gang, og fant tilbake alt. Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 MOrtenH må ha forumets beste PC!!!! Bruker du seriøst denne? Du har vel ikke vurdert å klokke den? 100 MHz overklokking er jo ingenting i dag... :grin: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Det er jo ikke noen vits i å disse folk fordi de ikke har super-PC'er da... :sad: Ikke at jeg ikke har en veldig bra PC, men likevel... det er ikke pent å mobbe! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Quote: On 2002-02-11 18:35, kim_a55 skrev:Det er jo ikke noen vits i å disse folk fordi de ikke har super-PC'er da... :sad:Ikke at jeg ikke har en veldig bra PC, men likevel... det er ikke pent å mobbe! Nei... det er ikek det!!! Men den pc'en var litt rå da!! hehe.... minner meg om gamledager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå