Ohny Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Er det noen som kan anbefale meg en god zoom kamera? Skal over til balløya i nærmeste fremtid, hørt at SLR kamera er ikke tillatt inn på stadio. Den bør også ta gode bilder, er ikke vits å ha 20x zoom og bildene blir elendige. Lenke til kommentar
nilshv Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hei Jeg kan annbefale to zoom kamera : Canon powershot SX 40 og SONY DSCHX200VB. Bette gir veldig bra bilder. Akkurat hva som er best er jeg usikker på (skal opprette en tråd om dette og høre om andre har erfaringer). Tok et nærbilde med canon kamera, gjenstanden er ca 50 til 70 meter unna tenker jeg. Full zoom (hånholdt, uten noen spesielle innstillinger) http://s7.postimage.org/fqaz5j5x7/IMG_0055.jpg Lenke til kommentar
jonash92 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Kjøp panasonic fz200 da;-) 24x zoom med f2.8 gjennom hele område. Raw bilder, video i 1080/50p og høyoppløst søker for å nevne noe. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Jeg har allerede speilrefleks, så det fristet ikke med speilrefleksformat digicam. Har tittet på det nilshv har nevnt, også lumix tz30. tror valget faller for tz30, frister også leica v-lux 40, men den er helt prikk like, så lommeboken blir mer fornøyd med tz30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå